Lorenzo P Active Member 5 June 2021 #5 Gijsvanderkroon said: Mijn vraag is komt de scooter door de keuring Click to expand... Als het goed is moeten de power 1 ledjes geen probleem zijn maar ze moeten wel op de juiste snelheid knipperen. De booskijker zorgt voor een afwijzing vrees ik met de keuring
Gijsvanderkroon said: Mijn vraag is komt de scooter door de keuring Click to expand... Als het goed is moeten de power 1 ledjes geen probleem zijn maar ze moeten wel op de juiste snelheid knipperen. De booskijker zorgt voor een afwijzing vrees ik met de keuring
gcs100 Well-Known Member 5 June 2021 #6 Lorenzo P said: Als het goed is moeten de power 1 ledjes geen probleem zijn maar ze moeten wel op de juiste snelheid knipperen. De booskijker zorgt voor een afwijzing vrees ik met de keuring Click to expand... Ben blij dat jij de cryptische omschrijving van TS ontcijferd hebt. Persoonlijk begreep ik helemaal niets van...
Lorenzo P said: Als het goed is moeten de power 1 ledjes geen probleem zijn maar ze moeten wel op de juiste snelheid knipperen. De booskijker zorgt voor een afwijzing vrees ik met de keuring Click to expand... Ben blij dat jij de cryptische omschrijving van TS ontcijferd hebt. Persoonlijk begreep ik helemaal niets van...
Lorenzo P Active Member 6 June 2021 #7 gcs100 said: Ben blij dat jij de cryptische omschrijving van TS ontcijferd hebt. Persoonlijk begreep ik helemaal niets van... Click to expand... haha ja het is inderdaad onlogisch geformuleerd achteraf gezien.
gcs100 said: Ben blij dat jij de cryptische omschrijving van TS ontcijferd hebt. Persoonlijk begreep ik helemaal niets van... Click to expand... haha ja het is inderdaad onlogisch geformuleerd achteraf gezien.