powerfilter er weer af gooien, zo moeilijk is het toch niet???Ik heb exact hetzelfde probleem op men zip 70 het probleem is gekomen nadat ik men powerfilter erop had gezet toen deed die raar
Dat snapt hij ook wel , hij gaf het als ervaringspuntpowerfilter er weer af gooien, zo moeilijk is het toch niet???
ik heb nu een stuk grotere sproeier gemonteerd en t probleem is veel minder dus ik denk dat ik nog ietsjes hoger moet gaan in sproeier en dan zal die het goed doenKijk eerst is je ontsteking van punt a tot z na , nergens kabelbreuk of een slechte bougi? Hoe zitten de kabels in de cdi? En daarnaast 17.5mm en sproeier 78 zou ik lekker een luchtfilter aanraden en luchtschroef 1.5 slag
heb jij t al gefixt of nog steeds zelfde probleemIk heb exact hetzelfde probleem op men zip 70 het probleem is gekomen nadat ik men powerfilter erop had gezet toen deed die raar
even een update heb net weer een testrit gedaan deze keer met orgineel luchtfilter en een sproeier 80, precies hetzelfde probleem niks veranderd. Onsteking zit helemaal goed in elkaar en is ook net nieuw, ook een nieuwe bougie gemonteerd die al richting de bruine kleur gaatKijk eerst is je ontsteking van punt a tot z na , nergens kabelbreuk of een slechte bougi? Hoe zitten de kabels in de cdi? En daarnaast 17.5mm en sproeier 78 zou ik lekker een luchtfilter aanraden en luchtschroef 1.5 slag
spruitstuk is al vervangen voor een gloed nieuwe ik hou nu ook me orginele luchtfilter er op en de massa is goedAls wisselen van sproeier volgens jou geen verschil maakt dan zou het goed kunnen dat je valse lucht pakt bij je spruitstuk.
Powerfilter meteen in de prullenbak sodemieteren want dat is nutteloos. Verder wel een goede massa? Dus kaal geschuurd voor de zekerheid?
wat houd dat precies in?Ik ken de zip 2005 niet in details maar volgens mij zit er sls op. Ik zou het sls systeem even controleren.
en waar zou ik dan voor moeten gaan kijken wat het probleem kan zijn?sls staat voor secundaire lucht systeem. Is voor de uitlaatgas emissies.
SLS Systeem van Piaggio 2-takt stelt geen reet voor.Ik ken de zip 2005 niet in details maar volgens mij zit er sls op. Ik zou het sls systeem even controleren.
dus daar zou het niet aan kunnen liggen?SLS Systeem van Piaggio 2-takt stelt geen reet voor.
Boven de Vario zit een gat in het Carter naar buiten , in het gat zit een slang die naar een kastje gaat , soort klep , als de Vario draaid met ventilator word er lucht naar dat kastje geblazen , bij een bepaalde druk gaat de klep open , en blaast dan de lucht van de Vario de uitlaat in .
(zit een Piemel op de uitlaat ) , zo word ( zogenaamd) de uitlaat gassen schoner .
needus daar zou het niet aan kunnen liggen?
Post automatically merged:
wel zit ook nog mijn oliepompje erin gemonteerd niet aangesloten op de carb daarin tegen
er zit al een schroefje innee
er kan valse lucht worden aangezogen via leeg olie slangetje .
Slangetje vullen met olie , en doorlussen op de oliepomp, gaatje van de olie slang op de Carb afblinden (slangetje er op ,3 cm , schroefje er in )
Bedankt voor de uitleg.SLS Systeem van Piaggio 2-takt stelt geen reet voor.
Boven de Vario zit een gat in het Carter naar buiten , in het gat zit een slang die naar een kastje gaat , soort klep , als de Vario draaid met ventilator word er lucht naar dat kastje geblazen , bij een bepaalde druk gaat de klep open , en blaast dan de lucht van de Vario de uitlaat in .
(zit een Piemel op de uitlaat ) , zo word ( zogenaamd) de uitlaat gassen schoner .