Piaggio zip 4t probleem

piaggio nrgg

New Member
In het filmpje is te zien hoe de scooter volgas het doet heel soms wil die wel hoger in toeren (wanneer die koud is en ik met de luchtschroef kloot). Ik heb onlangs de distributie ketting, ketting spanner, bougie vervangen en olie. Er komt ook een beetje witte rook uit de uitlaat.

 
Advertisement - register to remove this

Direct na het vervagen vd onderdelen dit probleem?
Nee ervoor al kleppendeksel los gehaald ketting lag heel slok nieuwe erin gezet nu nog steeds zelfde probleem alleen distributie ketting is niet meer slok kleppen zijn ook goed gesteld luchtfilter alles is ook schoon
 
Als ik kijk naar je video op 7 seconden zie ik een nippel op je spuitstuk waar geen slang op zit. Daar hoort er wel een op te zitten dus zou ik daar maar even naar kijken.
 
Het lijkt mij een carb probleem. Membraan vd gasklep controleren, elek choke controleren en carb schoonmaken. Alles weer in elkaar zetten en op de basis instelling zetten. Eventueel nog de weerstand vd elek choke controleren
 
Het lijkt mij een carb probleem. Membraan vd gasklep controleren, elek choke controleren en carb schoonmaken. Alles weer in elkaar zetten en op de basis instelling zetten. Eventueel nog de weerstand vd elek choke controleren
carb is schoon gemaakt wat valt er aan het membraan vd gasklep te checken? elektrische choke zal ik morgen even checken.
 
Staat alles nog goed op tijd? Hij tikt wat lijkt het.
sorry voor de late reactie, net gecontroleerd alles staat op tijd kleppen staan goed.
heb hem ook een keer zonder luchtfilter deksel laten lopen. aan het begin doet die het goed maar als die warmer wordt en ik stop met gas geven en de band bijna stil staat en dan weer gas geef wil die niet meer(als ik volgas dan geef blijft die amper aan).

waar zou dit aan kunnen liggen?
 
Back
Top