Piaggio zip 80cc probleem

Boomstan

New Member
Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het monteren van een DR 80cc met naraku nokkenas. Dit op mijn piaggio zip 4t 2v brom. Ook heb ik gelijk de distributieketting vervangen omdat de oude helemaal uitgerekt was. Nu zit alles in elkaar en staat volgens mij ook goed op tijd? Ik heb de zuiger op het BDP gezet en het streepje op het distributietandwiel gelijk gezet met het stipje. Als ik hem start hoor ik jammer genoeg iets hard tikken zijn dit mijn kleppen die de zuiger raken? Hij reageert wel gewoon goed op het gas. Durf er niet mee te rijden, heb ik ook niet gedaan. Maar ik weet niet waar dit aan zou kunnen liggen. Iemand enig idee?

Mvg
Stan de Bruijn
 
Advertisement - register to remove this

probleem gevonden? heb precies hetzelfde met mijn 80cc top performance en heb ook een naraku nokkeas gemonteerd alles op tijd met een nieuwe distributieketting
 
probleem gevonden? heb precies hetzelfde met mijn 80cc top performance en heb ook een naraku nokkeas gemonteerd alles op tijd met een nieuwe distributieketting
Had het aan meerdere scooterzaken gevraagd en die zeiden dat het aan het merk van de 80cc ligt. Die maakt eenmaal wat meer geluid zeiden ze. Rij er ondertussen al 5k km mee en alles doet het nog goed, gewoon rijden dus
 
Back
Top