Piaggio zip 25 4t sneller laten optrekken

Henkjan

Well-Known Member
Hey,

Ik heb een tijdje geleden een zip 24 gekocht, bij de dealer hebben ze toen de variobus vervangen zodat ik wat harder kan rijden. Momenteel rijd hij 40 en wanneer er niet te veel wind staat en hij even gereden heeft gaat hij 45. Het vervelende is dat wanneer er iemand achterop zit de scooter maar 30 gaat en heel langzaam verder optrekt.

Nu zou ik graag willen dat de scooter wat sneller optrekt zodat hij met iemand achterop ook wat harder gaat. Wat zou ik het beste kunnen gaan doen? Na wat zoeken op internet ben ik uitgekomen dat ik mijn CDI moet vervangen. Moet ik dan een brom CDI erin zetten of een snelle CDI?

Het maakt me niet uit of hij dan wat harder dan 45 gaat, zolang hij op na een rollerbank niet in beslag word genomen. (boete maakt me niet zoveel uit)

Btw: ik heb een windscherm, gaat er dan nog extra correctie af bij de rollerbank?

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

waarom zou er met een windscherm meer correctie afgaan?

je moet een bepaald type cdi hebben, vaak wordt er een ducati Cdi genomen..
de lokale brommerboer zou dat moeten weten. Daarnaast worden dan vaak iets lichtere rollen gemonteerd samen met een iets groter sproeiertje..

vaak rijdt het dan rond de 50-55 km/h op teller als het een beetje mee zit
 
waarom zou er met een windscherm meer correctie afgaan?

je moet een bepaald type cdi hebben, vaak wordt er een ducati Cdi genomen..
de lokale brommerboer zou dat moeten weten. Daarnaast worden dan vaak iets lichtere rollen gemonteerd samen met een iets groter sproeiertje..

vaak rijdt het dan rond de 50-55 km/h op teller als het een beetje mee zit

Had iemand tegen me gezegd, maar dat is dus onzin.
 
Back
Top