Bassievrucht
Active Member
Hallo allemaal, ik heb een paar maandjes geleden een 4takt zip gekocht op marktplaats, nu ben ik al een aardige tijd bezig met hem wat sneller te laten lopen, mijn doel was rond de 65 km/u, de afgelopen dagen heb ik aardig wat gesleuteld en heb ik, sproeier 84, rollen 6,1 gram en een eurobegrenzer (zo een met afstandsbediening) erin gezet en volgens mij is er door de vorige eigenaar een Malossi multivar ingezet (er zit een witte drukveer in en gele trekveertjes). Hij rijd nu rond de 70 teller (dus rond de 65 echte), maar ik vind dat het wat lang duurt voordat die compleet op ze top is (rond de 30 seconden), hij heeft wel aardig wat kracht onderin en je kan hem zelfs redelijk makkelijk op zijn achterwiel trekken, dus die wheelies kunnen wel aardig ermee haha. Wat ik graag zou willen weten is of er manier zijn om de acceleratie iets te verbeteren. Als jullie nog wat goedkope maniertjes hebben om dit nog een beetje te verbeteren laat het me dan graag weten.
gr.
Ik heb hier trouwens ff een filmpje van de snelheids test die ik gister deed, mocht die handig zijn;
gr.
Post automatically merged:
Ik heb hier trouwens ff een filmpje van de snelheids test die ik gister deed, mocht die handig zijn;
Last edited: