piaggio quartz....

Finch

Piaggio member
Ik hoorde laatst van een vriend van me dat zijn neef een scoot te koop had staan. Hiervoor wou hij 50 euro voor hebben. Duz ik meteen geintresseerd. Maar ik wist alleen dat het een piaggio was, en ik dacht dat het een vet afgeragd kutding was. Dat bleek nog een klein beetje mee te vallen.. vooral voor dat geld. Het is een piaggio sfera quartz, nog helemaal standaard. Motorisch is ie volgens mij nog best oke. Hij heeft alleen 1.5 jaar stilgestaan, maar na 10 minuten kicken starte hij toch. Accu is namelijk beetje heel erg dood.
toen ik hem weer uit had gezet en half uur later weer probeerde te kicken deed ie het in 1 keer. dat zit best goed. Alleen achterlicht doet het niet, en achterrem moet iets bijgesteld worden. Het is ook zelfs nog watergekoeld.
Hij is dus nog helemaal standaard, en rijdt 50 km/h op de teller dan. En hij heeft 8000 gelopen. Frame is ook niet krom.
Is dit een beetje een goede keus? Ik weet niet hoeveel deze scoot ongeveer kan hebben enzo dus.

Greetz $toney :rolleyes:

Advertisement - register to remove this

Nou, nee nog niet. Of je moet nog meer bieden, maar ik wil hem nu nog ff houden. omdat ik nu ff op dit moment verslaafd ben aan dat dingetje.. echt vet lachen vind ik het. En als ik hem verkoop heb ik weer een tijd geen scoot duz. En dat zou een beetje jammer zijn. Eerst es ff kijken of ik aan genoeg geld kom voor de vakantie om een andere scoot te kopen. Zal echt kiele kiele wezen wil ik 1000 euro redden. Dus.

Greetz $toney..
En nog bedankt voor aanbod. 8)

Neeej... als ik hem verkoop verkoop ik hem helemaal!!!
En ga maar ff kijken dan of je wat kan regelen ja. dat lijkt me leuk! Zou het kunnen voor beetje middenklasse scoot als speedake of neo's misschien?

Mzzzls

Back