Hallo,Passen piaggio Quartz kappen op een piaggio sfera? Alvast bedankt.

Advertisement - register to remove this

Over welke pakken heb je het precies?
Of bedoel je de kappen (kapdelen)?

Zo ja, is het antwoord nee!
De kapdelen passen volgens mij wel, toen ik een jaar of 16 was had een jongen uit het dorp dat volgens mij toch echt gedaan. Kan zijn dat ik er totaal naast zit maar die 2 types en er ging meteen een lampje branden.

Maar wat heeft iedereen ineens met.kappen van een ander type op.hun scooter.monteren. Koop dan gewoon een andere scooter
 
De kapdelen passen volgens mij wel, toen ik een jaar of 16 was had een jongen uit het dorp dat volgens mij toch echt gedaan. Kan zijn dat ik er totaal naast zit maar die 2 types en er ging meteen een lampje branden.

Als ik het zo lees is het volgens jou zo dat alles past, maar er gaat wel een lampje branden!?
Nou dan kan de ts helemaal los gaan en het lampje gewoon losdraaien, of hij koopt een andere scooter!

Er zit echt wel degelijk verschil tussen de Quartz en Sfera 50 wat dat betreft....
En alhoewel sommige bevestiging punten overeen kunnen komen zitten andere delen elders geplaatst!

Alleen de voorkap met lichtunit verschilt al t.o. de Sfera.
Ook is de achterkant totaal anders...

Maar goed, gewoon even googelen op de Quartz en Sfera 50 brengt al een hoop duidelijkheid wat dat betreft!
 
Back
Top