piaggio quartz....

Finch

Piaggio member
Ik hoorde laatst van een vriend van me dat zijn neef een scoot te koop had staan. Hiervoor wou hij 50 euro voor hebben. Duz ik meteen geintresseerd. Maar ik wist alleen dat het een piaggio was, en ik dacht dat het een vet afgeragd kutding was. Dat bleek nog een klein beetje mee te vallen.. vooral voor dat geld. Het is een piaggio sfera quartz, nog helemaal standaard. Motorisch is ie volgens mij nog best oke. Hij heeft alleen 1.5 jaar stilgestaan, maar na 10 minuten kicken starte hij toch. Accu is namelijk beetje heel erg dood.
toen ik hem weer uit had gezet en half uur later weer probeerde te kicken deed ie het in 1 keer. dat zit best goed. Alleen achterlicht doet het niet, en achterrem moet iets bijgesteld worden. Het is ook zelfs nog watergekoeld.
Hij is dus nog helemaal standaard, en rijdt 50 km/h op de teller dan. En hij heeft 8000 gelopen. Frame is ook niet krom.
Is dit een beetje een goede keus? Ik weet niet hoeveel deze scoot ongeveer kan hebben enzo dus.

Greetz $toney :rolleyes:

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Supern00b
Nee echt 50 euro. Maar dat dacht ik dus ook. Maar die jongen heeft er al 2 jaar niet op gereden en hij staat alleen maar heeel erg in de weg, enzo.

:?

Dan ben jij nu uitgeroepen tot de GROOTSTE MAZZEL ZAK van Nederland!

Nou oke... dan weet ik wat ik ga doen. Maar ik zou hem morgen toch al ophalen. En ja ik heb soms wel een beetje mazzel uiteraard :W FF leuk uitlaatje erbij kopen, als ik me loon binnen heb.. en MWOOOOAAAAAAAAP!!!!!!!

:D

Originally posted by Supern00b
Nou oke... dan weet ik wat ik ga doen. Maar ik zou hem morgen toch al ophalen. En ja ik heb soms wel een beetje mazzel uiteraard :W FF leuk uitlaatje erbij kopen, als ik me loon binnen heb.. en MWOOOOAAAAAAAAP!!!!!!!

:D

kijken of je bart kan vlammen:p speciale dragstrip voor koelkasten;)

Hebben jullie misschien wat leuke/mooie plaatjes van deze scoot. Dat is misschien wel leuk voor mij.. of waar je ze kan vinden. Kan ik es ff kijken hoe hij er leuk uit kan zien. en wat ideeen op doen.
Thnx you alvast

ja heb ik gecheckt.. ff stukkie rijden. ging top-speed, wel 50 :W , en toen ff met losse handjes.. bleef heeel mooi recht rijden. Dat is toch netjes.
Is ook niet afgeragd ofzow.. heeft zelfs geen schade 8)

ja dat bedoel ik.. maar er is echt niks mis mee.. alleen lichtjes ff aangesloten worden enzo.. maar motorisch is ie goed. Hij heeft er alleen niks meer aan. En hij is stieffamilie van me.

Ja uiteraard.. morgen heb ik hem thuis staan. en als ik me volgende loon heb ga ik aan de slag. Eerst nog ff beetje touren.. hij rijdt toch al dus. Kan ik hem alvast weer een beetje inrijden :)

Ik denk dat ik ook maar ff zo'n ding ga kopen.......kost geen ruk.......ziet er niet uit.......maar wel een 8) blok

Wat voor remmen heeft dat ding eigelijk? geen toch.........(trommel dus..)

ja natuurlijk weet ik dat :rolleyes: haal ik ook ff als ik me loon heb.. beetje krap bij kas nu haha. Maar is toch mooi werk.
En als ik eenmaal me loon heb lukt allles wel. alleen tijdje zonder werk gezeten dus.

Back