Piaggio NTT (polini tuned)

Status
Not open for further replies.

Il Pirata

Well-Known Member
Ik ben reeds 2 jaar de trotse bezitter van een Piaggio NTT. Toen ik hem kocht was hij nog volledig origineel ( spijtig genoeg geen foto's van). Na een ongeluk ongeveer 1 jaar geleden, werden de kappen in de polini kleuren gespoten, ook de nodige polini en andere stickers werden aangebracht. Dit ging echter allemaal niet snel genoeg en die originele uitlaat zag er ook niet uit.Zo kocht ik een 8 tal maand geleden een polini for race uitlaat, deze leverde op de standaard cilinder wel niet echt veel power. Toen schafte ik me al snel een polini corsa 70cc cilinder aan, deze heb ik dan ook nog getuned. Nu was ik al zeer tevreden over de prestaties, maar monteerde (spijtig genoeg) een powerfilter van malossi, die me bij elke regenbui problemen bezorgt. Dit is nu mijn huidige setup, binnenkort volgen de pic's van de huidige status van mijn scooter.

De setup die erop moet komen is:
-Polini evo 70cc (koopmans tuned)
-Polini evo krukas
-Polini krukaslagers+Malossi keerringen
-Polini evo vario (heb ik al liggen)
-Polini evo achterpoelies+V-snaar
-Polini vertanding primair+secundair
-Polini binnenrotor met eprom
-Polini evo(6) uitlaat voor 70cc
-Polini silent blocks (heb ik al liggen)
-Polini evo 4 kleps membraan (heb ik al liggen)
-Polini spruitstuk
-Polini air-box
-Polini 2g koppeling (heb ik al liggen)
-Versterkt koppelingshuis
-Carb.:????????
Welke carb. raden julie mij aan op deze setup?? ik twijfel tussen een 21mm Dellorto en een 19mm Dellorto.

Ik hoop deze setup er onder te hebben rond augustus.
'K houd julie op de hoogte van de vorderingen aan mijn projectje.
 
Advertisement - register to remove this

sorry, maar geen id of mijn mening onterecht is. maar iets wat pas in Aug. klaar kan zijn ( waarvan een groot deel nog niet aanwezig is, en geen foto's ), etekend dat dus: Geen Project Waardig??
 
Welke carb. raden julie mij aan op deze setup?? ik twijfel tussen een 21mm Dellorto en een 19mm Dellorto.


Ga wat groter joh.. 24 mikuni 25 Do?
 
klinkt niet echt alsof je er verstand van hebt als je een 19 of 21 op een evo tuned enz enz enz wil doen. mja suc6
 
Ik gooi deze dicht omdat het project pas in augustus verder gaat en je geen pics hebt.. Voor vragen over carb. en zo gebruik de search of stel ze in Tuning algemeen..

grtz

Erik
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top