Nee dit is niet bij elke Piaggio het geval.
Om maar in het genre scooter te blijven van TS, bijvoorbeeld de Piaggio NRG MC2 heeft gewoon en los knipperrelais.
Ja dit klopt en er zijn er nog meer uit de NRG reeks met een los raw-relais...
NRG-50-(MC1)-H2O-2T
NRG-MC2-50-H2O-2T
NRG-MC2-DD & DT-50-H2O
NRG-MC2-Extreme-50-AIR & H2O-2T
NRG-MC2-Extreme-50-H2O-2T
NRG-NTT-50-H2O-2T
De enige 2 die afwijken uit de reeks zijn:
NRG-MC3-DD & DT-50-H2O-Carb & Purejet
NRG-Power-DD-DT-50-PureJet (sinds 2005)
De laatste 2 verschillen ook nog is in het type regelaar, dus de een past niet op de ander en is ook andersom van toepassing.
Zo'n type relais is normaliter vrij makkelijk op te sporen, tenzij deze verpakt zit in een uitgebreide regelaar.
Peugeot heeft ook zoiets.., echter zit deze weer in de dasboard unit verstopt.
En dan wordt het wel heel erg lastig om zo'n ding op te sporen en kan zelfs erg duur uitpakken.
Edit: Oeps..., zie net dat het al een vrij oud topic is...
Dacht dat deze nog actueel was
..., sorry!
(Iig toch nog iets van bruikbare info gepost hoop ik)