Piaggio nrg mc3 teller op typhoon 125 kabelboom

Finnkulker

New Member
Beste Beuners

Ik probeer een nrg mc3 teller op mijn typhoon 125cc kabelboom te monteren. De meeste kabels kon ik wel uitkomen door de twee wiring diagrams naast elkaar te houden en te vergelijken met de kabels op de stekkers. Echter houdt ik 2 zwart grijze kabels over die vanuit m’n benzine meter op m’n teller via m’n zekeringkastje naar m’n choke en carb verwarming gaan, deze gebruik ik nooit en zitten gewoon aan elkaar doorverbonden(in elkaar geklikt). De vraag is dus eigenlijk of ik deze kabels gewoon kan doorverbinden of los kan laten hangen bij het gebruik van m’n nrg teller.

Dan komen we bij het tweede probleem,
Ik houd namelijk ook 2 roze kabels over die zijn van het lampje dat m’n grootlicht aangeeft.

Bij de typhoon stuurkap heb je namelijk 2 schakelaars, waardoor je lampje die aangeeft dat je lampen aanstaan een apart draad heeft , dan de verlichting van het paneel zelf.

Bij de nrg mc 3 heb je standaard maar 1 soort verlichting voorop , dit is anders waardoor er maar 1 draad komt die als je lamp aan gaat, het lampje die dat aangeeft en gelijk ook de verlichting van je paneel aan doet.

Bij de typhoon komen die kabels dus los en zitten er standaard meer schakelaars aan.

Ik wil dit gebruiken voor een herkeuring op a2 dus ik heb een dagrijverlichting en een groot licht nodig, iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? De rest lukt allemaal wel ga ik vanuit .

Bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top