Piaggio nrg electronika

deniz vd hurk

New Member
Ik was vandaag wheelies aan het rijden met me scooter , uit het niets was de elektronica weg gevallen , contact lampjes electrische start , toeter knipper lichten rem licht . Me lamp voor en achter deden het wel aangesloten op het motor blok.
Later reed ik door een plas en begon me scooter te stotteren en moeilijk te rijden 5 minuten later viel die helemaal uit . Heeft iemand enig idee

begin van de dag deed alles het nog midden op de dag stopte de elektronica en daarna ging de motor storten

Gaat om een Piaggio nrg mc2 extreme 50 cc standaard
 
Advertisement - register to remove this

Dit is meer een draadje voor het forum "Use & Abuse".
Dus je mishandeld je scooter en bent verbaasd dat hij jouw in de steek laat.

Ik denk dat beide problemen niks met elkaar te maken hebben.

Kijk voor je initiele probleem of de zekering nog fatsoenlijk in de houder zit en of deze niet defect is.

Voor het tweede probleem droog alle nat geworden connectoren inclusief je bougiekap.
 
Dit is meer een draadje voor het forum "Use & Abuse".
Dus je mishandeld je scooter en bent verbaasd dat hij jouw in de steek laat.

Ik denk dat beide problemen niks met elkaar te maken hebben.

Kijk voor je initiele probleem of de zekering nog fatsoenlijk in de houder zit en of deze niet defect is.

Voor het tweede probleem droog alle nat geworden connectoren inclusief je bougiekap.
De zekerings houder bij me accu zat als ik hem los maak voelde alsof er wat in los zit kan het dat zijn zo ja bestel ik een nieuwe zekerings houder
 
Back
Top