Piaggio Nrg extreme kopen?

enrico

"THE MAN"
Zal ik voor $3999 een nieuwe nrg extreme LC DD kopen of niet? Ik vind ze er wel tof uitzien + een goed blok...
Omdat mijn andere topic is closed post ik het hier maar... (ik ga waarschijnlijk alleen ander uitlaatje + vario of zo want ik moet veel km's draaien). Is dit een goed idee? Hoe lang houdt die voorvork het vol?

------------------
Mess with the best, die with the rest!
Live to ride, ride to live!
 
Advertisement - register to remove this

euh, een nieuwe extreme voor 4000 piek? Dat doe je goed.

Als je hem mooi vind, KOPUHHHHH!!!!

------------------
Gaan jullie nou zo langzaam, of ben ik nu zo snel?
 
Ik hoop niet dat je met het $-teken ook daadwerkelijk dollars bedoelt, maar guldens
tongue.gif
In dat geval: Kopen kopen!
smile.gif
 
Ja 4000 gulden zijn in de aanbieding van 4800 voor 4000 bij motoport... Ik vind hem idd wel mooi, prijs zal ook wel zo goedkoop zijn omdat de mc3 eraan komt!
Kleur: zwart met zilveren velgen denk ik...

p.s wat is dat dashboard mooi! Toerenteller, temp. meter enz.
biggrin.gif
kewl
 
Ja hij is daar wel goedkoop, en bart het verschil tussen een extreme en dat model van jouw is alleen het achterremlicht dat in de "spoiler" zit en de kombinatie zwart met zilvere velgen vindt ik toch niet zo lelijk!
(die fluor die is lelijk)
kzit alleen een beetj emet de snelheid, want als ik er een zo kopen zou ik er alleen b.v een yasuni onder gooien maar dan moettie natuurlijk wel iets harder als 70 lopen
biggrin.gif

Oja bart tegen welke Johan heb je het?

[This message has been edited by enrico (edited 26 June 2001).]
 
Originally posted by enrico:
en bart het verschil tussen een extreme en dat model van jouw is alleen het achterremlicht dat in de "spoiler" zit [This message has been edited by enrico (edited 26 June 2001).]

-Inderdaad spoiler... lelijk ding...
-Dashboard + voorkap is er niet mooier op geworden, eerder lomper...
-Velgen zijn niet meer zwart, zilveren vind ik niet mooi bij een NRG...
-Gruwlijk trage bsg-07 cilinder...
-Voorspatbordje niet meer in "kleur", maar gewoon zwart...

Vind het geen vooruitgang t.o.v. de Mc^2, zeker nu blijkt dat de gemonteerde Sebac net zo brak is als de Showa-vork...

Greetz.
 
Dat dashboard kapje vindt ik idd ook niet zo mooi, die voorkap vindt ik wel redelijk...
Kleur velgen is ook wel mooi...
Alleen ik twijfel nog door die kut cilinder want wat is "traag", wat doe die cilinder b.v met yas z???
 
Originally posted by enrico:
Dat dashboard kapje vindt ik idd ook niet zo mooi, die voorkap vindt ik wel redelijk...
Kleur velgen is ook wel mooi...
Alleen ik twijfel nog door die kut cilinder want wat is "traag", wat doe die cilinder b.v met yas z???

Kun je er dan niet gewoon bijv een DR50 onder gooien ofsow? Of is dat niet een redelijke vervangingscilinder?
 
Originally posted by Hebo_NRG:
nou, dat dashbord is wel ff 1000000x mooier als jouw grijzige mc2 ding hoor

Of heb je het nou over het dashbord kapje?

Ik vind het bij een Extreme meer een mobiele kermis in een nep-alu-plaat look-alike, ik vind mijn dash mooier, maarja smaken verschillen...

Stuurkapje is van een Typhoon/NTT/NRG/Nrg Mc^2 sowieso mooier dan van Extreme...

Greetz.
 
bart! gek! hij is veel mooier man! met Dubbel disc, erg belangrijk. maareh, ik heb al het extreme's eraf gesloopt
smile.gif
dashboard/spoiler/kleur/zadel alleen het ruitje zit er nog op van de extreme, o ja en het stuurkapje.
 
Originally posted by enrico:
Maar zal ik hem kopen of niet? En bart vindt je hem lelijk of zo?
Een miskoop kan ik denk ik niet hebben aan nrg qua blok e.d...

Gewoon kopen! Het gaat er toch om wat JIJ mooi vind en niet anderen?
En ikzelf vind em ook wel vetjes en met het blok wat eronder zit heb je zeker kwaliteit
wink.gif

kortom: KOPEN!
smile.gif


Greetz
 
Back
Top