Piaggio Nrg extreme kopen?

enrico

"THE MAN"
Zal ik voor $3999 een nieuwe nrg extreme LC DD kopen of niet? Ik vind ze er wel tof uitzien + een goed blok...
Omdat mijn andere topic is closed post ik het hier maar... (ik ga waarschijnlijk alleen ander uitlaatje + vario of zo want ik moet veel km's draaien). Is dit een goed idee? Hoe lang houdt die voorvork het vol?

------------------
Mess with the best, die with the rest!
Live to ride, ride to live!
 
Advertisement - register to remove this

Ja o.k smaken verschillen altijd dat weet ik.... Waarschijnlijk gaattie ook wel gekocht worden, ik zit alleen nog een beetje te tobben over die cilinder want met yas z looptie volgens mij noot 90 eerder 80 of zo..
 
Dan zet je er toch een Dr70 onder ? Goedkoop, redelijk sterk, rijdt prima met standaard uitlaat.
Originally posted by enrico:
Ja o.k smaken verschillen altijd dat weet ik.... Waarschijnlijk gaattie ook wel gekocht worden, ik zit alleen nog een beetje te tobben over die cilinder want met yas z looptie volgens mij noot 90 eerder 80 of zo..
 
like alsof die dr70 standaard erg heftig is nee dus, gaat net zo lang mee als een standaard cil + yas z ofzo
Originally posted by enrico:
Nee geen 70 want ik moet ver rijden en hij moet zeer betrouwbaar zijn dus misschien oude cillinder piazzio?
Als hij de 80 maar haalt met andere auspuff!
 
Je kunt ook gewoon een Malossi 50 giet kopen, of misschien Hebo 50 giet...

Enrico: wat maakt het eigenlijk uit of ik hem lelijk (lelijk is een groot woord, hoogstens minder mooi) vind? Voor de rest: zie Daan's reply...

Greetz.
 
haal zo'n bsg snel als je geen 70cc wilt...uitlaatpoortje beetje omhoog, uitlaatpoort beetje polijsten blbabla, met een nardo ofzo loop je dat fucking hard (iig op je teller)
 
Teveel bier op zeker
biggrin.gif
biggrin.gif


p.s: Ik ga hem kopuh omdat IK hem mooi vindt en bart hem lelijk
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Back
Top