Piaggio fly 4t 2v (geen vermogen) 80cc polini

Drotterdam

New Member
Goedendag,
ik heb een Piaggio fly 4t2v (2011)
80cc polini
Naraku nokkenas
Malossi multivar ,
witte drukveer,
thunder paarse trekveren
Ducati grijs CDI
Tecnigas uitlaat
sproeier 80

paar weken geleden gekocht zat er een 50cc op en toen liep de scooter niet harder dan 45.
ik heb toen een nieuwe V-snaar erop gezet en een multivar, daarna ging de scooter nog maar 35 en trekte langzaam op.
nu heb ik een 80cc geplaatst en naruku nokkenas en de scooter trekt op als een vaatdoek en gaat niet harder dan 35.
ik heb de carb gereinigd(en nieuwe gaschuifmembraan erin gezet daar zat een scheur in)
, bezinekraan gecheckt, nieuwe cdi geplaatst, nieuwe bougie. luchtschroef op 2,5 gezet.
nieuwe luchtfilter behuizing met malossi pad. scooter start prima geen rare geluiden alleen 0 vermogen.

kan iemand mij asjeblieft vertellen wat het zou kunnen zijn want ik weet het niet meer ik wil nog een grotere sproeier gaan zetten maar meer weet ik ook niet.

BVD.
 
Advertisement - register to remove this

Dat xD ik niet , zou je moeten proberen , maar ik meen het wel , maar waarom twee keer gepost ? is een beetje verwarrend zo , had de tweede niet gezien.
 
Dus na een nieuwe snaar liep hij nog langzamer.Ok snaar moet nog inrijden want hij slipt beetje.Goede maat snaar gekocht?Wel de goede gaschuif membraan gekocht want ik had een paar imitatie zooi gekocht toen ze paste niet of scheurde al na 10 km.Bij zandri verkopen ze de goede maat kost rond 15 euro.Ik weet nog toen mij zip ook maar 30 liep of sloeg af omdat dat membraan beschadigd of heel er vies was.Fix dat eerst of monteer een andere carb.
ja heb orginele snaar van piaggio en membraan ook. ik zit er ook aan te denken nieuwe carb proberen maar goed dat is wel duur om ffe zo te proberen want heb er geen 1 zo ffe leggen.
 
Sproeier 80 is voor een originele setup ontgrensd..

Een 80CC heeft meer brandstof nodig. Dus niet even cilinder onder steken en klaar.

Vario rollen zullen ook zwaarder moeten.
 
Sproeier 80 is voor een originele setup ontgrensd..

Een 80CC heeft meer brandstof nodig. Dus niet even cilinder onder steken en klaar.

Vario rollen zullen ook zwaarder moeten.
Heb 94 ondergedaan werkt niet en hij deed het bij de orginele setup al niet goed
 
Back
Top