tjiels Niels 26 September 2004 #22 nee man juist kei fijn...gewoon kleur veranderen met selective color...
Monk Well-Known Member 26 September 2004 #24 tjiels said: nee man juist kei fijn...gewoon kleur veranderen met selective color... Click to expand... Met wattes? waar staat die?
tjiels said: nee man juist kei fijn...gewoon kleur veranderen met selective color... Click to expand... Met wattes? waar staat die?
Baasje! voorheen foxrider:P 26 September 2004 #27 Ray B said: Lijkt wel een mercedes BaasB Click to expand... ik zie er weinig mercedes in, maar kan aan mij liggen btw, doet mijn plaatje het bij jullie ook niet?
Ray B said: Lijkt wel een mercedes BaasB Click to expand... ik zie er weinig mercedes in, maar kan aan mij liggen btw, doet mijn plaatje het bij jullie ook niet?
tjiels Niels 27 September 2004 #28 Mark@Dna said: Met wattes? waar staat die? Click to expand... onder image adjustmens en dan selective color....dan de kleur rood voor deze auto pakken en schuiven met de balkjes...
Mark@Dna said: Met wattes? waar staat die? Click to expand... onder image adjustmens en dan selective color....dan de kleur rood voor deze auto pakken en schuiven met de balkjes...
Davor@Stage6 XtreeM PhantoM 27 September 2004 #30 mijn bak: Veranderingen: - Velgen - Kleur - Gecleand - Andere bumper - Verlaagd - Ander spoilertje - Chrome details - Donkere ramen en nog andere dingetjes
mijn bak: Veranderingen: - Velgen - Kleur - Gecleand - Andere bumper - Verlaagd - Ander spoilertje - Chrome details - Donkere ramen en nog andere dingetjes
[5th]Tom. [5th]Rambo. 27 September 2004 #31 kvin ut alleen een beetje zonde van de weerspiegelingEN, op de ruiten en op de grond
M Mayx Well-Known Member 27 September 2004 #33 nu 'k toch ziek ben en hele dagen nix doe heb ik besloten van ook maar 's mee te doen.
Baasje! voorheen foxrider:P 27 September 2004 #34 me zusje ging ook even shoppen http://acn.waw.pl/iacoski/iac_evo_rear.jpg Last edited: 27 September 2004
Baasje! voorheen foxrider:P 27 September 2004 #37 b-atch said: beter haal je die ff weg:? Click to expand... is tog niet serieus bedoelt, dat snapt denk iedereen wel. Tis ff om te laten zien hoe vet je dingen kan maken met photoshop
b-atch said: beter haal je die ff weg:? Click to expand... is tog niet serieus bedoelt, dat snapt denk iedereen wel. Tis ff om te laten zien hoe vet je dingen kan maken met photoshop
b-atch Senior Member 27 September 2004 #38 ja ok, maar de meesten weten denk ik wel wat je allemaal met fotoshop kunt door op digimods te kijken bijvoorbeeld
ja ok, maar de meesten weten denk ik wel wat je allemaal met fotoshop kunt door op digimods te kijken bijvoorbeeld
Monk Well-Known Member 27 September 2004 #39 gvd die van mij is zo goed als klaar, k kan alleen nerges velegn vinden
Baasje! voorheen foxrider:P 27 September 2004 #40 Mark@Dna said: gvd die van mij is zo goed als klaar, k kan alleen nerges velegn vinden Click to expand... mja, in deze positie heb je heel veel keuze, dus je moet gweoon ff beter zoeken
Mark@Dna said: gvd die van mij is zo goed als klaar, k kan alleen nerges velegn vinden Click to expand... mja, in deze positie heb je heel veel keuze, dus je moet gweoon ff beter zoeken