phantom op de testbank

jorick

dotcom
vanmiddag met de racer op een dynojet geweest... hier moet even wat uitleg aan vooraf gaan (std klasse phantom) vanmiddag de agp cil vervangen voor een getunede bidalot.. liep best hard..
smile.gif
smile.gif
toen het std luchtfilter vervangen voor een racefilter.. reed voor geen meter..
biggrin.gif
sproeier 102 vervangen voor 125.. reed nog niet goed. naja.. toen gewoon weer de ori luchtfilter erop maar NIET de sproeier weer vervangen.. (rijd dus kut..) ik was bij scooterracer (reest al een jaar) en die mag bij motorport op de testbank
smile.gif
wij naar de testbank bij motorport in hengelo met de gedachte.. "we stellen hem daar wel even af.." niet dus.. we mochten 1x even snel op de testbank.. met de chook open en zwaar sputterend nog 5,7pk bij 10000 rpm (100km/h) gehaald
smile.gif
smile.gif
smile.gif
hij wilde gewoon niet meer dan 10000 rpms draaien.. maarja.. we mochten er daar nix aan veranderen.. echt zwaar droeloe.. thuis weer de sproeier vervangen voor een 108, gasnaaldje veranderd. en gaaaAAAAAANNN!!!!!!! 11500 toeren en echt vet hard..
smile.gif
biggrin.gif
:P dus met een enorme kutafstelling en de chook open 5,7pk.. dus nu heeftie......... (?) meer iig.
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

Ik ga binnenkort ook es op de testbank bij Motoport Uithoorn
smile.gif
Maar dat doe ik pas als m'n andere cilinder erop zit.

Greetz
 
dus je scoot loopt nu wel goed? das mooi
smile.gif

dat van de testbank was idd een behoorlijke droeloe aktie
frown.gif
frown.gif
frown.gif
maarja zo zijn ze daar een beetje, nix aan te doen.

greetz
 
godverdomme !!!!!!!! bij elke motoport hebben ze een testbank behalve bij de mijne
mad.gif


damn ik ga vet klagen daar.....
 
Originally posted by X8R-LeNnY:
godverdomme !!!!!!!! bij elke motoport hebben ze een testbank behalve bij de mijne
mad.gif


damn ik ga vet klagen daar.....

Die ze hier in Uithoorn hebben is volgens mij van een apart bedrijf, die wel bij hun gevestigd zit. Maareh, bij jou in de buurt heb je toch ook een zaak met een Dynojet?

Greetz
 
Back
Top