zo goedemorgen,
Heb dit forum bij toeval gevonden, en het ziet er gelikt uit al zeg ik het zelf.
heb effe aan het rondkijken geweest omdat ik met enkele vragen zit en weet niet hoe wat het beste te doen.
Ik heb inmiddels een jaar een speedfight 100cc, hij is geheel standaard, geen opvoerhandel erop.
max snelheid die ik kan halen is 85 wind af 90, is dit de normale snelheid of niet?? ik ga er de snelweg niet mee op omdat ik dan door vrachtwagens ingehaald wordt en das mij te link.
verder wat kan ik doen om er meer snelheid uit te krijgen, het hoeft geen straaljager te worden maar 100 a 110 zou toch wel mooi zijn, het is wel de bedoeling dat ie dit over 2 jaar ook nog dioet en hij moet wel betrouwbaar blijven, daar ie altijd voor woon-werk verkeer gebruikt wordt.
aangezien hier nogal wat know how zit wil ik jullie vragen wat ik het beste kan doen, en vooral waar kan ik terrecht voor onderdelen??
ik ben een absolute nitwit op scootergebied, ik ben nog van de zundapp en kreidler generatie, dus alles is eigenlijk nieuw voor me, dus vergeef ma als ik nou te veel domme dingen vraag, maar ik ben al een tijdje aan het zoeken en kom niet echt veel verder, dus voordat ik allerhande zaken ga aanschaffen wat eigenlijk weggegooit geld is, hoop ik dat ik hier verder kom.
bvd groeten Guust