Peugot speedfight 4

Dean.0

New Member
Hallo heb een tijdje geleden te veel olie in mijn brommer( peugot speedfight 4 ) gedaan en deze was daarna stil ge vallen en wilt nu niet meer starten heeft helemaal geen contact meer kan iemand helpen ?
 
Advertisement - register to remove this

Accu leeg dan lijkt me, heb je hem een tijdje stil laten staan met sleutel op contact? Even accu meten/opladen en nogmaals proberen.

Hoeveel olie zat er teveel in?
Olie was helemaal tot van boven gevuld en de accu zal inderdaad leeg zijn maar hoe komt het dan dat hij niet wilt starten met de kick ? Had er nog een tijdje mee kunnen rijden toen er te veel olie in zat en tijdens het rijden is hij stil gevallen en sindsdien was er geen leven meer in
 
Olie tot de rand toe gevuld??? En daarna doorgereden??:fearful:

Dan is echt killing.(vloeistofslag) Gaat hij met de kickstart wel rond?

Accu die leeg is zal probleem 1 zijn. Het niet starten probleem 2.

Ik zou de bougie eruit draaien en eventjes doorstarten. Bougie zal ook wel zeiknat zijn. Bougie dan terug monteren en proberen. Het zou een klein wonder zijn als hij dan nog start.
 
Olie tot de rand toe gevuld??? En daarna doorgereden??:fearful:

Dan is echt killing.(vloeistofslag) Gaat hij met de kickstart wel rond?

Accu die leeg is zal probleem 1 zijn. Het niet starten probleem 2.

Ik zou de bougie eruit draaien en eventjes doorstarten. Bougie zal ook wel zeiknat zijn. Bougie dan terug monteren en proberen. Het zou een klein wonder zijn als hij dan nog start.
Ja had gevraagd aan een vriend om bij te vullen en heeft deze dan volledig gevuld en doorgereden... de kickstart werkt nog ma hij wilt gwn niet meer starten en bedankt ga deze dan zo snel mogelijk proberen en wat zou het zijn als het niet aan de bougie ligt ?
 
Je kan er ook wat olie uitzuigen uit het vulplug ding. Niet met je mond maar er zijn speciale tools ervoor.
Olie is er ondertussen al uit gehaald vriend van mij had deze volledig gevuld met olie en is verder gaan rijden waarna de brommer is stil gevallen en niet meer is gestart brommer staat nu ook al een paar maanden stil ..
 
Back
Top