D
ik heb de buddy er niet uitgehaal waarschijnlijk was het dan wel makkelijker gegaan.Luchtfilter hoeft er zelf niet af, als je de buddy eruit haalt zou die buis er zo af moeten kunnen schuiven
Nou hoeft niet als je het luchtfilter zo op de carburateur krijgt niet... maar dit is zon gekloot vind ikik heb de buddy er niet uitgehaal waarschijnlijk was het dan wel makkelijker gegaan.
ik plaatste eerst de lange buis en daarna het luchtfilter die was veel gemakkelijker te plaatsenNou hoeft niet als je het luchtfilter zo op de carburateur krijgt niet... maar dit is zon gekloot vind ik
Ik heb deze niet in mn Vivacity.Kijk eens als dit bij je carburateur zit. Want als je dit zou weg halen dan krijgt hij meer lucht.
View attachment 53637
Peugeot Vivacity bromscooter, 2 takt, 50cc, prop uit de uitlaat, iets grotere sproeier.
Bouwjaar ongeveer 2000.
Ik wil nu als 1e de luchtfilter ontgrenzen.
Kan iemand een makkelijke uitleg geven?
De variomaat blijf ik nog ff af.
Ik heb geen varioblokkeersleutel, ja voor een 4 takt Sym Orbit.
Is dit de slang die je weg moet halen? Die zit in mn Vivacity
Eurokit, nu ik je toch zie. Was beetje lomp van me afgelopen zondagGewoon lekker laten zitten waar die zit.
Toevallig ben ik t verbruik aan t aftasten. Heb nu een slecht voorbeeld.Ik heb dat vroeger wel een geprobeerd met dat luchtfilter en verwijderen van die prop.. Maar die zit daar echt met een reden..
Zolang je met 50cc blijft rijden is er geen noodzaak om deze te verwijderen.
Door de prop te verwijderen gaat er wel meer lucht naar binnen, alleen dan moet je de hoofdsproeier flink gaan verhogen.. Wat niet ten goede komt van je brandstof verbruik. Door die prop kan je juist lager in sproeier gaan en dus verbruik is dan veel minder.
Bij mij loopt hij dan alleen maar slechter. Hij trekt langzamer en de topsnelheid ligt op 38 echte km. GPS gemeten.Ja dit is de slang die eraf moet
Bij mij hetzelfde resultaat. Heb t weer in elkaar gezet.Bij mij loopt hij dan alleen maar slechter. Hij trekt langzamer en de topsnelheid ligt op 38 echte km. GPS gemeten.
Als ik gas terug neem en weer gas geeft is het: Buuuhh. En bij stoppen zakt het toerental heel langzaam.
Ik heb de buis er weer opgezet. Het was maar een klein dingetje. Een zwarte kap en 2 witte buisjes.
Niet iedere scooter rijdt hetzelfde met dezelfde aanpassingen. Dus bij een ander gaat het misschien wel beter.
Welke maat sproeier heb je er in zitten?Ik heb dit problee. Zelf ook maar bij mij is de begrenzing ook al uit de uitlaat en ookde varioplaat is er al uit hoe ka het dan dat die niet goed loopt
Ik zou willen dat de mijne dat liep. Die van mij gaat 53 op de teller. 42 GPS.Welke maat sproeier heb je er in zitten?
Hoe hard loopt de jouwe? De mijne zonder prop 55 GPS. 60 teller
Ik heb geen iedee welke sproeier er in zit maar vind het wel raar dat die niet harder gaat met allen begrenzing er uitWelke maat sproeier heb je er in zitten?
Hoe hard loopt de jouwe? De mijne zonder prop 55 GPS. 60 teller
Hij loopt nu zo 45 km/h met allen begrenzing er uitWelke maat sproeier heb je er in zitten?
Hoe hard loopt de jouwe? De mijne zonder prop 55 GPS. 60 teller
Ja ho ff. Ik had maar een korte meting, alleen buiten de bebouwde kom, kwam ik op 1:33 uit.Hij loopt nu zo 45 km/h met allen begrenzing er uit