This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Howto Peugeot verticaal ac afstellen

Heb maar 1x op zo'n ding gezeten, maar het is wel een heel, luxe, ontspannende ervaring op zo'n ding. Echt een beetje zoals een grote Franse auto.

Heb vooral ervaring met de viva's, en speedfights. Dat voelt toch echt een heel stuk sportiever wat dat betreft. (en dat vind ik dan persoonlijk eigenlijk ook leuker) Maar zo ontspannen rijden is ook echt wel lekker.
Wat er met 100 gebeurt op zo'n ding weet ik eigenlijk ook niet, maar ik kan me voorstellen dat je dan nog steeds best wel relax aan het zoeven bent.

Het is dat ik al 2 project scooters heb , maar zon Elystar heeft inderdaad wel wat om een vlotte tourscooter van te bouwen.
Dit is tot nu toe het meeste wat ik eruit heb gehaald dat was met een MHR 70 cc en 21mm dellorto , maar heb hem eraf gehaald want was bang voor m’n krukas (orgineel)
Post automatically merged:

Geloof me we rijden vele vele kilometers echt lange ritten maar komen er altijd fit weer af echt een geweldige scooter , nu ben ik ook 37 en geen 18 meer dus ik zoek comfort

Attachments

• IMG_2768.jpeg
    66.9 KB · Views: 6