Peugeot verticaal carter verschil brom en snor

Advertisement - register to remove this

Niet eraan beginnen om een snor blok onder een brom te leggen.

Andersom zou geen probleem moeten zijn.
 
Overigens kan in een brom carter ook die begrenzing zitten.

Er is overigens nooit echt een strakke lijn geweest dat ze hele tijd die carter begrenzing hebben gebruikt.
Bij de ene zit het erin bij de andere wellicht niet.
 
kunnen geen andere cilinders in..

Tenzij je de voet van de cilinder wat aanpast.

cilinder_kit_standaard_model_40mm_50cc_ac_peugeot_verticaal.jpg


Aan de uiteinde van deze cilinder zie je dat de onderkant smaller loopt.. Dan past die ook op een begrensd carter.

Cilinders die dit smalle gedeelte niet hebben passen niet.. Maar dat hemd is wel wat aan te passen zodat het wel werkt.

Anders heb je een carterset nodig die deze begrenzing niet heeft.. En dan passen ook met dikkere hemd erop.
 
ik zat ook nog met een andere vraag ik wou een 70cc dr cilinder bestellen voor mijn sf2 maar kan daar geen kop voor vinden heeft u enig idee wat hier op zou moeten?
 
begin er maar niet aan die 70cc. Ding is niet goed af te stellen..

Maar als je het toch doet en veel geld wilt verspelen.. Originele kop kan er ook erop. (wel met 70cc koppaking)

Maar denk dat het toch ideaaler is als je er een top performances kop erop zet.. Of een andere 70cc kop die goed is voor laagtoerig 70cc giet.

Dus je kan dan beter de Top performances Trophy met kop kit erop zetten dan dat je die DR70 koopt en alsnog een kop erbij moet gaan zoeken.
 
Back
Top