Had je niet beter de ontsteking ook kunnen overzetten ???
Mee eens...
Stator plus toebehoren en de bijbehorende CDI plaatsen op, of i.c.m. het nieuwe blok moet het oplossen.
V.w.b. de originele stator met 4 draden is het als volgt:
JN is Geel en loopt vanaf de stator naar de spanningsregelaar, is voor het voor en achterlicht.
BA is wit en loopt ook vanaf de stator naar de spanningsregelaar, is voor het op/bijladen van de accu.
RG-NR is rood/zwart en loopt vanaf de stator naar de CDI, is voor het opladen van spanning om te kunnen ontsteken.
BE-VE is blauw/groen en loopt vanaf de pick-up sensor van de stator (externe spoel) naar de CDI, is om een signaal te geven om de opgeslagen spanning in de CDI richting de bobine en bougie te sturen zodat er een fatsoenlijke vonk ontstaat die het mengsel kan ontbranden.
Waarschijnlijk komt er op de overige gele draden een wisselspanning te staan welke uiteraard een functie heeft.
Zonder goede info qua motorblok blijft dit echter gissen en is het misschien niet eens mogelijk om dit te combineren met elkaar!