Brommer peugeot v clic start niet

gregske

New Member
Hallo Iedreen ik Ben hier nieuw.
Sinds ik mijn cilinder heb vervangen heb ik mijn brommer niet meer aan de praat. Ontsteek ook moet vervangen kabeltje was kapot nieuwe bougie steek en vonkt ook niet.
waar zit het probleem Dan bobijn zal ik ook vervangen. Terwijl hij paar weken terug wel reed.
Iemand die mij kan helpen?.
 
Advertisement - register to remove this

Als je dat allemaaml hebt vervangen , blijft er nog maar èèn ding over , en dat is de multimeter. Plaats eens een foto van je cdi , zodat we kunnen zien welke je hebt .
Meet eerst eens of er spanning aankomt tijdens het starten op je cdi . Komt daar geen spanning op , dan zal je de stator door moeten meten.
Je hebt hem toch niet op je zij standaard staan , want daar zit een start beveiliging op.
 
had je toen je contact aan , dan kan het zijn dat er een verbruiker ingeschakeld is , waardoor je vonken ziet bij het monteren van de accu pool.
Als je een dc cdi hebt moet je accu tenminste geladen zijn , dus probeer eens je accu te laden , of je dan wel vonk hebt , of een losse auto accu met startkabels
 
Heb je nog steeds geen vonk ? Dan zal je toch de bedrading door moeten meten op breuk . Je dan , als je nu geen vonk hebt , dus alles zonder resultaat vervangen. Dus nog eens het wordt tijd voor de multimeter.
 
bobijn is bobine bedoel je denk ik grappe maker. En heb je de onsteking wel op de juiste timing gezet? Want dan wilt hij ook niet starten als die verkeerd staat. Check ook het volgende; denk bijvoorbeeld aan je zuigerveren op de juiste plek doen met de juiste speling, kleppen op de juiste maat stellen met een voelmaat, juiste nokkenas gebruikt, distributie ketting op tijd zetten en op de juiste spanning, zorg er voor dat je distributiekroon geen speling heeft.
 
z@*kerd. in België zeggen ze bobijn en iedereen weet wat je bedoelt, is het belangrijkst.
rest van je bericht zet ik een duimpje achter.
Snap ik maar het is een Nederlands forum, dus graag ook Nederlandse worden gebruiken anders naar een Belgisch forum gaan. Ga hier toch ook niet beetje Chinees lopen lullen? `Want dan weet iedereen wat ik bedoel toch?`

Maar goed maakt mij verder ook geen zak uit.
 
Back
Top