Bwaap geluid brommer 80cc 2 takt

Koen1907

New Member
Hoi, ik heb een motorhispania furia AM6 brommer met een nieuwe gietijzer 80cc kit, malossi koppeling, membraan inlaat, technigas uitlaat.

Ook heb ik een originele dellorto 21mm phbg met een polini powerfilter. Ik heb sproeier 92 gebruikt.

Hij start goed en loopt eerst goed stationair. Als ik gas geef na kort even opwarmen klinkt ie echt perfect als een 2 takt, schel ‘crisp’ geluid, als een echte 2 takt. klinkt dus goed. Als ik ga rijden trekt ie als een beest in zn 1 en 2 maar na korte tijd heeft ie een plots bwooaap geluid en verliest alle kracht en valt terug naar heel laag stationair en dan bij elke poging beetje gas te geven om m te redden uit het lage stationair gelijk weer bwoaap en uitvallen. Daarna weer aankikken werkt ie weer perfect en dan weer hetzelfde probleem.

Ontsteking is trouwens goed allemaal nette nieuwe draden naar een goede frisse ducati CDI met een paar km testen nieuwe bougie.

Zelf zat ik te denken aan verkeerde afstelling carburateur of plotseling overlopen van de carburateur ivm. vlotter etc? (Kan dit uberhaupt) valse lucht is door superdik powerfilter en nieuwe uitlaat met degelijke slangklemmen en rubbers niet mogelijk, deo test al gedaan en geen effect.
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top