Peugeot speedfight, yamaha aerox of aprillia sr 50

Darth Vader

Well-Known Member
hallo iedereen
ik ben net geslaagd(afgelopen vrijdag met maar 1 foutje yihaa)
en ja nu wil ik wel is die scooter gaan kopen :D
maar ik zit heel erg te twijfelen over deze 3 scooters:

1: de peugeot speedfight
2: de yamaha aerox
3: de aprillia sr 50

ik woon zelf in Den Haag, en ik ben niet van plan om m'n scooter op te voeren. uhm ik weet nu al dat ik een middelmatige gebruiker ben, dus ik rij geen 200 kilometer in een week ofzo:p
ik hoop dat jullie wat duidelijkheid kunnen geven en wat het beste is enzz
ik wil er ongeveer 4 jaar mee rijden. en ik koop hem 2e hands bij een scooterzaak.

alvast hartelijk bedankt
Darth Vader
 
Advertisement - register to remove this

Het ligt er een beetje aan wat je zoekt.

Ik heb zelf 2 speedfights gehad (1 is nu sprinter en straatscooter) en ze hebben me nooit laten staan.

Zijn 3 goede merken qua scooters
Vind zulke topics daarom nutteloos. Iedereen heeft wel z'n eigen mening
 
Het ligt er een beetje aan wat je zoekt.

Ik heb zelf 2 speedfights gehad (1 is nu sprinter en straatscooter) en ze hebben me nooit laten staan.

Zijn 3 goede merken qua scooters
Vind zulke topics daarom nutteloos. Iedereen heeft wel z'n eigen mening


Dan had ik dus een kut sf :p
 
ik had gehoord dat de aerox nogal slechte voorvork had en vering enzz, nou ja ik ben niet egt licht dus ja denk dat tie afvalt, over de aprillia hoor ik ook niet echt goeie verhalen
dus ik zelf zat ook te denken aan een peugeot speedfight
maar ja ik denk dat ik gewoon deze week is een keer rustig moet gaan kijken
 
Alle scooters hebben hun nadelen, je moet gewoon naar een goede prijs/kwali verhouding kijken, en wat je mooi vind,
 
mijn sf heeft me nog nooit laten staan., 1 keer trappen en lopen, na 30k kilometer nog geen zuiger, of zuigerveer hoeven te vervangen loopt nu nog rond de 85km per uur.
 
ik heb ook een sf en ben er aardig tevreden over... ik vind alleen dat swing arm gedoe niet zo fijn maar ja daar kan je nog wat aan doen :p
 
wat is een swing arm gedoe als ik vragen mag?
ik heb trouwens vandaag de speedfight gereserveerd moet er alleen nog bericht over krijgen yeah :D:D
 
je weet wat een "normale" voorvork is?: [] [] en daar je wiel tussen.

Swing arm is: *wiel*[] dus maar aan een kant de ophanging voor je wiel :)
 
Aerox slechte vering? Ik heb er never nooit niet problemen mee gehad. Roxje van mijn zus gaat al iets van 3 jaar mee en nog steeds geen problemen met de vering...
 
Back
Top