Peugeot Vivacity Brom 2 takt vertandingsolie peilstok plek

ZoeffB

New Member
ik wil me vertandingsolie vervangen maar ik zie nergens een peilstok van de vertandingsolie. weet iemand waar die zit peugeot vivacity 45km 2005
 
Advertisement - register to remove this

peilstok van de vertandingsolie
zit er nie

aan de linkerkant van je blok zitten een stel boutjes, (ik kan helaas geen duidelijke foto online vinden hiervan)
maar als je aan de linkerkant van de scooter gaat staan, dan zijn het een paar boutjes die helemaal rechts zitten op het blok.
de onderste is om de olie eruit te laten, eetje daarboven is om het op te vullen
gebruik geen motorolie hiervoor, maar olie die de fabrikant aanraad.
 
zit er nie

aan de linkerkant van je blok zitten een stel boutjes, (ik kan helaas geen duidelijke foto online vinden hiervan)
maar als je aan de linkerkant van de scooter gaat staan, dan zijn het een paar boutjes die helemaal rechts zitten op het blok.
de onderste is om de olie eruit te laten, eetje daarboven is om het op te vullen
gebruik geen motorolie hiervoor, maar olie die de fabrikant aanraad.
vertandingsolie gewoon toch?
 
ik wil me vertandingsolie vervangen maar ik zie nergens een peilstok van de vertandingsolie. weet iemand waar die zit peugeot vivacity 45km 2005
2takt heeft deze niet. zoals het oude als het nieuwe model niet.

Gewoon oude eruit laten lopen en volgens manual 120ml erin terug doen. Thats all.
 
Back
Top