Peugeot SpeedFight I LC

Lang niet geupdate, maar ik zit natuurlijk ook niet stil.
De ontstekingsplaat is een tijdje terug gedraaid en d.m.v de inserts op de rotor gemonteerd.
Het blok zit verder weer in elkaar na wat aanpassingen aan de cillinder, de timing van uitlaatpoort/spoelers is nog standaard,
maar wanneer ik tijd heb (lees over een paar weken/maanden) zullen deze ook aangepast worden.
Zondag heeft DAW tijdens een stukje vlammen wat vanuit de auto gefilmt. Ik zal binnekort wat boeiende filmpjes uploaden.

Voorderest ben ik bezig met het uiterlijk van de scooter. Waar veel tijd in gaat zitten om het netjes te krijgen.
Er is iig een TNT stuur/clamp gemonteerd, de rest blijft nog even een verassing :D.
Maargoed hierover een fatsoenlijke update wanneer alles af/gespoten/gemonteerd is.

Zoals het nu loopt gaat het aardig vet, dus ben ik redelijk benieuwd wat er gescoord zal worden op de bank.
Misschien binnekort maar eens een testdagje doen ;).
 
Marcel-NRG said:
:D klinkt lekker op het filmpje hoor :)

Thnx ;)

Wackoflo said:
david dat doe netjes met die rep.. kmoet ook maares een stukje planken dacht ik ;)

Dat komt zeker goed binnekort! Moet het ding echt eens afmaken, maar heb echt teveel ideeen nog :7
Als alles een beetje doorloopt, en ik haal voor de verandering mn rijbewijs komt er als ik doorga met de scooter na de winter een 'wat' sneller setupje :D
 
David said:
Jammer dat de wagen afremde voordat de teller gefilmt werd maarja, boeit verder ook niks.

Je moet gewoon niet zo zeiken, probeer jij mij maar eens bij te houden -met camera-in-de-auto als je achter het stuur zit :| ;)

Greetzz DAW
 
kvind dr nog niet zo barveel speciaals aan om heel eerlijk te zijn :)
Die Setup is wel leuk, ik ben bezig aan een soortgelijk iets,
Maar die achterkap mag je nog wel n paar uurtjes aan schuren, kzie op de foto de lijnen duidelijk lopen dus dat klopt nie ;)

succes
 
achterkap is nice, maar maak wel ff je buddy-contact dicht , staat wel zo netjes8)

komt er verder nog een andere cilinder oid, passend bij de evo uitlaat?:p
 
Wat een prachtig mooie voorveer joh *D :p

Ik dacht dat ik lang over me project deed, maar goed..
Keertje sprinte maar dan, als ze beide af zijn?

:*
 
DG SF2 said:
kvind dr nog niet zo barveel speciaals aan om heel eerlijk te zijn :)
Die Setup is wel leuk, ik ben bezig aan een soortgelijk iets,
Maar die achterkap mag je nog wel n paar uurtjes aan schuren, kzie op de foto de lijnen duidelijk lopen dus dat klopt nie ;)

succes

Als ik er duidelijk bij zet dat de achterkap zo goed als klaar is dan is die dat ook. Er zitten dus geen lijnen meer op, dat wat jij ziet lopen zijn gewoon schuurplekken :L
Verder ieder z'n eigen mening he :)

@Marcel: t idee is er wel, maar de uitwerking ervan zal nog wel ff duren :X
Zeker nu met auto & dat ik begin op Hbo dit jaar houdt t niet over dat ik nog ff een halve rug in de scooter stop :D

@Mikkel/David: Thnx :*

@Mizzle: Hij staat em goed he ;) Sprinten komt zeker goed.

Die update heeft idd te lang geduurd maar heb tijden geen zin gehad om ook maar iets te doen :)
 
Niet van die kneuzige reply's geven als ik me mening geef over je project.
Ik zie toch echt de lijn lopen van je underseat met je achterkap.
Als jij erbij zet dat hij je dat aan 1 stuk hept gepoly'd en zegt dat t strak is zeg ik: ik vind het niet strak.

Kan je niet tegen negatieve meningen is niet mijn probleem maar ga niet met je loser smilies kloten.

ajuus
 
Als je goed kijkt zie je in de vorige post "Verder ieder z'n eigen mening he".
Daarbij kan het me geen zak schelen als jij het niet strak vindt :).
Mag je verders ook in je achterhoofd houden dat je niks bepaald welke smilie ik waar dan ook in dit topic neerzet.
Zoek nou maar lekker een ander topic om te verkankeren.
 
Back
Top