peugeot speedfight 4 start niet meer

zwerfjoch .

New Member
ik heb mijn speedfight 4 opgevoerd naar 65cc hij begon laatst tijdens het rijden ineens vreselijk in te houden, toen reed hij ineens nog maar 22 en de uitlaat klonk wel alsof die lek was…

ik ben hiermee gewoon doorgereden en op een moment is het verdwenen en trok die weer helemaal top op en door, dit duurde niet lang want de volgende dag was het weer raak en deed hij hetzelfde en met de keer dat ik de scooter startte werd het vaker dat het gebeurde tot op zekere hoogte.

nu staat de scooter stil in de schuur en wilt hij niet eens meer starten. ik had hem maar weggezet aangezien hij steeds raar deed en het niet vertrouwde weet iemand wat dit zou kunnen zijn? zou het te maken kunnen hebben met de lamdasonsensor? want daar is een keer wat mee gebeurd en zit nu met lasdopjes aan elkaar aangesloten.
 
Advertisement - register to remove this

Dat zou kunnen, het kan ook dat je te weinig benzine krijgt, waardoor hij beroert gaat lopen.
ik heb naar de bougie gekeken die was zwart dus hij reed te rijk maar ben erachter dat hij zonder luchtfilter ineens weer heel hard gaat maar zodra de luchtfilter erop gaat rijd de scooter weer traag betekent dat gewoon nieuwe luchtfilter bestellen? of meer lucht toevoer nodig
 
ik heb naar de bougie gekeken die was zwart dus hij reed te rijk maar ben erachter dat hij zonder luchtfilter ineens weer heel hard gaat maar zodra de luchtfilter erop gaat rijd de scooter weer traag betekent dat gewoon nieuwe luchtfilter bestellen? of meer lucht toevoer nodig
is je luchtfilter nat?
 
Back
Top