Fred,
dit schema is voor wat betreft het laadsysteem niet anders dan het schema van bijna iedere andere Peugeot.
De witte en de gele draad komt van de stator achter je vliegwiel en lopen naar de wisselspanningzijde van je spanningsregelaar.
De gestabiliseerde zijde van de spanningsregelaar is de groene en de rode draad.
Hierbij is de groene draad verbonden met massa en de rode draad is de gestabiliseerde + spanning en voedt het gehele gelijkspanningsdeel van de scooter, verder is de rode draad via een zekering verbonden met de accu om deze te laden.
Over de accu meet je bij stilstaande motor een spanning van 12,3 Volt en hoger.
Wanneer je de scooter start en een paar duizend toeren maakt moet deze spanning oplopen tot een spanning van 13,x tot 15Volt.
Stijgt de spanning niet kunnen er 3 dingen aan de hand zijn:
1. de wisselspanning vanaf de stator is niet hoog genoeg.
2. de spanningsregelaar is defect/slecht.
3. de hier boven beschreven bedrading is niet in orde. (losse of slechte contacten door breuk of oxidevorming)