Peugeot ludix warmte probleem

rico230592

New Member
Ik heb een Peugeot ludix uit 2006 een nieuwe cilinder plus zuiger gemonteerd
Cilinder - 50cc Snel - Naraku in plaats van de orginele en hij loopt koud echt goed met een kleine dip daarna trek hij door tot dat hij warm is want dan gaat hij van 50 steeds meer naar de 10 km en daarna kom ik niet meer vooruit bougie is mooi bruin en rolletjes heb in nu 7 gram Polini ik heb echt geen idee wat ik er aan kan doen want als ik heb 5min stil laat staan kan ik daar na weer 60 tot ik moet remmen daar na gaat ik weer 30 tot 10 km heeft iemand hier een idee?
 
Advertisement - register to remove this

Heb je de Hoofdsproeier ook vergroot ? Grotere maat ingezet .
Kleur van de Bougie kan je pas aflezen als je een lang stuk zonder Choke heb gereden , in het begin staat de choke er op , en krijgt de Scooter meer benzine .
Dus grote kans dat de hoofdsproeier te klein is .
 
Heb je de Hoofdsproeier ook vergroot ? Grotere maat ingezet .
Kleur van de Bougie kan je pas aflezen als je een lang stuk zonder Choke heb gereden , in het begin staat de choke er op , en krijgt de Scooter meer benzine .
Dus grote kans dat de hoofdsproeier te klein is .
Dat ga ik ff proberen ik heb nu 66 er in en probeer 70 wel ff en wel vreemd want heb gisteren 40km km gereden 20heen 20 terug wel op die raare manier en toen was hij bruin
 
volgens mij is sproeier 66 al groter dan origineel.. Geen idee welke carb eronder zit.. Want er worden er diverse voor gebruikt, dell orto of gurtner.

Je moet overigens de carburateur bij regelen als de moter warm is geweest. Nooit koud afstellen dus.. Want dan doet die het wel goed als die koud is, en slechter als die warm word.
 
Ik heb dezelfde cilinder met een leovince handmade tt en dellorto 17.5mm en sproeier 76. Ik had eerst hetzelfde probleem, dat hij met de choke aan wel goed liep maar als ie een beetje warm werd ging ik maar 50. Ik zou gewoon een veel grotere sproeier proberen. Want als ie met de choke aan wel goed loopt, en zonder choke niet, dan denk ik dat ie te weinig benzine krijgt.

en wat voor uitlaat en carb heb je eigenlijk? want dat maakt natuurlijk ook veel verschil.
 
Back
Top