Peugeot ludix 70cc

typhoon70

Member
Hallo,
Wat is een goede setup kwa rollen en trek/drukveer voor een 70cc peugeot ludix met een 70cc naraku cilinder en technigas terugloop.
 
Advertisement - register to remove this

Afstellen is iets wat je zelf moet doen, dat kan je niet vragen.

De setup heb je blijkbaar al. 70cc, tecnigas terugloop.

Het werkt niet zoals een kant en klaar maaltijd.. Even in de magnetron en ping je hebt je antwoord.
 
Afstellen is iets wat je zelf moet doen, dat kan je niet vragen.

De setup heb je blijkbaar al. 70cc, tecnigas terugloop.

Het werkt niet zoals een kant en klaar maaltijd.. Even in de magnetron en ping je hebt je antwoord.
Oke maar ik heb nu groene trekveren van polini en witte drukveer van mallosi en originele rollen en nu als ik weg rijd loopt die hoog in zijn toeren maar trekt trekt die langzaam, daarna gaat die lager en dan komt die langzaam op.
 
Ja dat snap ik Maar wat kan dat zijn

Moet die dan zwaarder of lichter?
Het bekende gezegde: Als je niet weet wat je aan het doen bent, moet je er van je handen vanaf blijven.

Zie heel veel van dit soort topics, dat men even dit en dat wil opvoeren.. En uiteindelijk niet snappen wat ze moeten doen.

Je kan je scooter ook gewoon origineel houden en dan rijd die ook gewoon prima.

En als je toch spullen wilt kopen, bedenk eerst goed waar je mee bezig bent, voordat je dat zelf niet meer weet.
 
Het bekende gezegde: Als je niet weet wat je aan het doen bent, moet je er van je handen vanaf blijven.

Zie heel veel van dit soort topics, dat men even dit en dat wil opvoeren.. En uiteindelijk niet snappen wat ze moeten doen.

Je kan je scooter ook gewoon origineel houden en dan rijd die ook gewoon prima.

En als je toch spullen wilt kopen, bedenk eerst goed waar je mee bezig bent, voordat je dat zelf niet meer weet.
Dit is nou echt onzin iedereen moet toch leren ik denk niet dat jij geboren bent met en scooter blok in je handen
 
Ik weet het ook niet zo allemaal, heb geen glazenbol om die setupafstelling van je te raden.
Kan je wel ongeveer zeggen, maar je zal toch zelf wat moeten proberen.

Nou als je een snelle cilinder hebt moet je op peugeot ALTIJD je drukveer verzwaren.. Originele drukveer is echt alleen als die origineel is.

Dus als jij een naraku 70cc giet hebt en een tecnigas (weet ik veel wat voor type)

Zou beginnen met 8 grams rollen.. (ja bij peugeot moet je vrij zwaar in rollen gaan)
een witte drukveer (dus een 1000RPM type.) (misschien kan je ook een gele proberen, maar als dit topsnelheid kost de witte erin laten)
Zou voor de lichtste trekveren gaan 1000RPM of iets van 15%
Sproeier geen idee. Kreeg een 70cc op dat blok nooit goed afstellen, van dat idee was ik ook snel weer afgestapt. (sommige 50cc giet of alu rijden beter op dat blok)
 
Back
Top