peugeot jet-force

robvd

Well-Known Member
ik moet 12 september op voor mijn certificaat en ik zit erover te denken om een peugeot jet-force te kopen.

maar ik wil graag weten of die scooter nog een beetje op te voeren is, dan doel ik op zo'n 85 - 90 km/h

en wat voor onderdelen ik moet kopen om de scooter op te voeren zoals de uitlaat en dergelijke.

gtrz,
 
Advertisement - register to remove this

jahwel hoor gameboy of laptop eraan sluiten gewichtjes veranderen en hij loopt 90 op de teller 80 digitaal ben je toch echt goedkoper uit dan als je je uitlaat moet veranderen andere sproeier...... weer afstellen..... dan blijf je kloten
 
tog ik heb nu een runnertje en wil een jetforce kopen ik weet dat je een ringetje uit de uitlaat ken halen maarja dan maakt ie overtoeren. :(
wie kan mij dan goed uitleggen hoe ik een jetforce kan opvoeren met zo'n laptop ofzo?? p.s. hij rijdt ong. 70 als je dat ringetje eruit haalt van een vriend van mij heeft namelijk een jetforce!!
 
Originally posted by Oom Agent
jahwel hoor gameboy of laptop eraan sluiten gewichtjes veranderen en hij loopt 90 op de teller 80 digitaal ben je toch echt goedkoper uit dan als je je uitlaat moet veranderen andere sproeier...... weer afstellen..... dan blijf je kloten

90km/h teller is lang geen 80km/h digi @ ditech hoor... :rolleyes:
 
gewoon geen jetforce kopen als je da ding wil opfucken, die injectieblokken zijn gewoon 10x nix. Het ziet er leuk uit, maar daar blijft et bij. Ik raad gewoon een Runner aan als je ong in de zelfde prijsklasse en luxe wil blijven rijden. Et idee is ook wel ong et zelfde alleen zijn de Runners super hendig op te focken.
 
Koop gewoon een Jet Force als je hem mooi vind, en voorlopig het goed vind als je maar 75 kan rijden, en er komen later nog wel spullen op de markt voor de Jet Force, want met de d-tech duurde het anderhalfjaar voordat er een cilinder kwam.
Dus als je even geduld hebt zo ik een Jet Force nemen.
 
jetforce

Peugeot jetforce is een prima scoot hoor, heb eentje 2dehands gekocht voor een prikje, het is idd een zeer geavanceerde scooter, zeer veel elektronica, kzal ff wat voor en nadelen opsommen voor je.

+ Rijdt echt lekker
+ Technische dingetjes zijn altijd leuk :p (bak gaat auto open door een pompje enz handige dingetjes)
+ Veiligheid, staat standaard alarm op en sleutels met chip
+ Volgens mij fantastische looks
+ Ligt eersteklas op de baan wat ze je ook zeggen, hij weegt veel (115kg) laag zwaartepunt en je pakt bochten als geen een.
+grote tank (8l) zeer laag verbruik (krijd denkk ong een 200km met een volle tank ofzo)
+ Trekt goed op, ik denk qua standaard dat er geen scoot tegen op kan, standaard aerox krijgt slaag net als speedfight etc...
+ Weinig problemen motorisch enz, zit allemaal zeer slim in elkaar.
+ Veiligheidsdinge zoals een soort abs die als je slipt je banden blokkeert en deblokkeert enzoiets :p
+ Goede remmen, tege topsnelheid remmen dicht ben je op nog geen halve meter gestopt, de vraag is dan of jij er nog opzit xD

- Weinig zelf aan te doen als ie kapot is, is net als bij auto met computer met foutcodes enz.
- Om de 5000km ofzo brandt het lichtje van onderhoud kan je zelf uitzette maar beter toch niet maar zo blijft hij natuurlijk mooi in orde.
- Weinig tuningmogelijkheden is zo een beetje het ond van deze topic
* jetforce kopen van voor 2004 software versie die kan je wel ontgrenzen
* je kan gameboy tunen , er zit een ecu in (klein computer) die bepaald hoeveel lucht / benzine / olie enz hij pakt, dit kan je gaan aanpassen enz en toeren ontgrenzen zodat hij harder rijdt en sneller optrekt
* Weinig uitlaten verkrijgbaar, de meeste uitlaten dat ik weet leiden tot prestatievermindering omdat hij injectie is, enkele zoals de leovince zx doen het niet slecht zo heb ik gelezen van reviews
-geen kickstart en voor zover ik weet ook niet echt haalbaar om zelf te maken. dus batterij is na 4 jaar wel aan vervanging toe, hij laat dit weten door het lichtje van de batterij aan het stuur als deze al een week ofzo brand zou ik ze vervangen, kost veel :p +- 50€ ben je kwijt :)

Besluit : Jetforce is een prima scoot maar niet voor de die hard tuning fans maar hij is ckr op te tunen tot 85 en sneller, bevestiging van varioplaat win je zoiets mee tot 85 en dit kan niet zoveel kwaad aan motor. Qua kappen en die dingen is hij wel heel duur en je kan zelf bijna geen onderhoud uitvoeren maar als je mijn mening vraagt, ik zou geen andere scoot willen.
echt een aanrader, maar natuurlijk er zullen altijd mensen met vooroordelen blijven ....
 
Back
Top