peugeot jet-force

robvd

Well-Known Member
ik moet 12 september op voor mijn certificaat en ik zit erover te denken om een peugeot jet-force te kopen.

maar ik wil graag weten of die scooter nog een beetje op te voeren is, dan doel ik op zo'n 85 - 90 km/h

en wat voor onderdelen ik moet kopen om de scooter op te voeren zoals de uitlaat en dergelijke.

gtrz,
 
Advertisement - register to remove this

daar zit toch een injectieblok in. zo ja slecht op te voeren. het kan wel redelijk maar het is schreeuwend duur. als je echt wilt opvoeren moet je toch iets met een piaggio of minarelli blok hebben.

en buiten dat je wilt toch niet op een rijdende laptop rijden :d

ik weet neit of het voor de jetforce al is maar voor purejet/ditech is sinds kort een polini en malossi 70 cc. gietijzer. je hebt er ook al een paar uitlaten voor maar het aanbod is beperkt
 
Het schijnt dat er nog geeneens iets is om ze te ontgrenzen..
Dit komt ufcurz wel maar dat zal nog ff duren.

En idd, koop iets met een pia of mina blokkie. Kan je tenminste ook nog wat zelf aan doen enzow
 
Originally posted by robvd
ik haal toch die jetforce dus andere scooters heb ik lak aan(H) dus ik hoef niet te horen wat ik beter kan kopen:) maar opvoeren:O:O:O:O:O

Toch vlam ik je de komende 3 jaar ;)

Maargoed, je bent dan wel de eerste op het forum met een Jetforce ( geloof ik ) :)
 
Back
Top