Peugeot Fox probleempje

1nfo

Well-Known Member
Hey jongens ik had een snelle vraag.
Ik heb een snorbommer Peugeot Fox en paar dagen geleden was mijn brandstof op en moest natuurlijk tanken. nadat ik had getankt onstond er uit het niets een prbobleem. Het probleem is dat ik steed shock moet indrukken zodat de brommer niet uitvalt en vooruit komt. wanneer ik ik gas geef blijft hij 4 a 5 seconden doorrijden en dan houd hij ermee op.

Ik hoop dat iemand mij zo snel mogenlijk kan helpen.9||6

Groetjess
 
Advertisement - register to remove this

een scooter die zonder brandstof komt te staan loopt meestal wel wat schade op omdat hij geen smering krijgt..

het kan zijn dat er vuil uit je tank in je carburateur en / of cilinder is gekomen..
in je carburateur kun je even kijken en voor de zekerheid alles zuiver maken en goed doorblazen..
als je minder geluk hebt dan is je cilinder + zuiger beschadigd.. dat kun je pas zien zodra je alles eraf hebt liggen..
 
ok bedankt voor je snelle antwoord.
En wat als de cilinder + zuiger is beschadigd hoeveel gaat het mij dan kosten om het te laten maken.
 
ik weet de prijs voor een Fox snorcilindertje niet uit mijn hoofd.. maar de meeste vervangingscilinders e.d. kosten rond de 70 / 90 euro.. dus zuiger / cilinder en soms nog wel een kop erbij
 
ik heb vandaag mijn fox zijn carb. schoongemaakt en weer in elkaar gezet maar de brommer wilt niet meer starten en hij lekt enorm veel benzine uit zijn overloop gaatje

Ik weet helemaal niet meer wat ik moet doen plss wie kan mij helpen???
 
Back
Top