Peug Jetforce Injectie/Carb...

Status
Not open for further replies.

JeffreyZwolle

Evolution Rox Zwolle
ik heb een vraagje, als je een Jetforce heb met injectie. Kan je daar dan zo een compleet blok met carb onder zetten? of krijg je nog met meerdere dingen te maken?

heb zelf totaal geen verstand van jetforce/injectie dus hoop dat jullie me kunnen verder helpen :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat je compleet BLOK bedoelt...(?)
Ik denk niet dat dat zo makkelijk is, die scooters met injectiebende hebben allemaal computerstuff enz. erin zitten. Dus ik denk niet je daar niet "zomaar" een blok met carb. enzo onder kan zetten...

Ik heb wel eens een setje voor DI-TECH gezien die je kon ombouwen naar carb. maar die was nog flink aan de prijs.

Als je er ook niet zoveel verstand van hebt, kun je er misschien ook bter niet aan beginnen...
 
ik heb het idd over een compleet lopend jetforce blok met carb. als het alleen blok over zetten is, moet het niet zo moeilijk zijn :p maja iemand die het wel zeker weet?
 
Je zal dan ook de kabelboom van de jetforce met carb er in moeten zetten.
Deze is namelijk heel anders dan de injectie versie.
Het blok ( qua ophanging en veer ) is hetzelfde.
 
JeffreyZwolle said:
ik heb het idd over een compleet lopend jetforce blok met carb. als het alleen blok over zetten is, moet het niet zo moeilijk zijn :p maja iemand die het wel zeker weet?

Als je de kabelboom ook overzet kan je het blokkie dr zo onder gooien :)
 
effen over het ombouwen

Hallo
Ik had het zelfden probleem injectie werkt niet
Ik heb er 3 cilders door heen gejaagd zonder resultaat
Wij waren het zat en kwamen met het zelfden idee
Wij waren er achtergekomen dat de ophang het zelfden is als een minarelli bolk horizontaal
Een gekocht voor 4 tintjes en we zijn gaan bouwen een maantje en hij was klaar
Hij loopt als een monster op 2 wielen later nog de achter veer der weer onder gezet is dan nog wat stabieler het lijkt veel werk maar je vliegt er door heen

Dit is een site met minarelli blokken
http://www.euroscooters.nl/shop/-i-34.html?language=en

Dit is een site met de banden maten
http://www.scootercool.nl/banden/scooter-bandenmaten.htm
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top