This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Wat nou echt mooi zou zijn is dat Joran het helemaal niet gedaan heeft, en dat hij wel voorkomt in de reportage van peter reetveter. Maar dat peter niet joran de grote schuldige noemt, maar juist zijn excuses aan joran aanbied omdat hij ernaast zat. En dat uiteindelijk blijkt dat de stiefvader het gedaan heeft, of dat ze misschien wel helemaal niet dood is!

Maar dat zal wel niet gebeuren
 
Dood is ze wel, te merken aan zijn reactie bij paul en witteman,

vraag:'' op welke wijze is ze vermoord''
Peter: Dat vertel ik zondag.

(Al is daar niet direct een conclusie aan te trekken, maar lijkt mij wel)
 
zelfs al zou het gelopen zijn op die manier die iedereen denkt ...

als ik op het strand een wijf lig te douwen wat daarna helemaal wegspaced en sterft bel ik rustig de politie. ik weet dat ik niks gedaan heb wat haar leven in gevaar zou kunnen brengen.

ik geloof er allemaal niks van dit zit veeeeeel dieper dan iedereen denkt.
 
ik hoorde in een gesprek dat ze tijdens een vrij party @ strand onwel was geworden en was overleden en daarna heeft hij er mee genomen met (iemand) in een bootje en haar het water in laten glijden ... dat heeft hij zelf verklaard .. nu blijkt weer wat hij zelf zegt dat dat niet waar is ...
 
Als je zelf ook ligt de space en misschien raar zult reageren, denk dat het iig wel met drugs heeft te maken
 
Maja, dan nog.. Die jongen heeft zichzelf volgens mij niet in de hand (kijk oa. naar het wijn incident) en hij is niet vies van een potje liegen..
 
Wijn incident vond ik juist wel heel goed in de hand gehouden. Als ik hem was, zo'n Peter R. de Kwal zou zo op mij in gaan praten zou ik niet alleen wijn in z'n gezicht gooien, daar ging waarschijnlijk een vuist achteraan. En dat TIJDENS de uitzending. Hij heeft zich de hele uitzending rustig gehouden, en toen het klaar was heeft hij zijn glas wijn ff in Peter's gezicht gedeponeerd. Wat mij betreft een strakke actie. Ongeacht of hij haar vermoord en/of gedumpt heeft..
 
het valt me nog mee dat peter r de vries niet achter de brouwer van de wijn aan is gegaan om te zeggen dat het zo prikte


hoorde vanmidag dat joran is ondergedoken en dat volgens ze moeder niemand hem meer kan vinden

en dat doe je ook niet zomaar, als ik van zoiets beschuldigd zou worden dan zou ik gewoon juist in het openbaar verschijnen en laten merken dat het me niks boeit. omdat ik het toch niet was
 
Denk dat het wel duidelijk is dat hij er wat te maken mee heeft.
Omdat zijn verklaring tegen over de politie elke keer weer anders is en hij werkelijk alles bij elkaar liegt.
Denk persoonlijk niet dat hij haar echt vermoord heeft, denk wel dat hij haar lichaam heeft gedumpt.
Zijn natuurlijk allemaal speculaties.. we zullen het morgen wel zien
 
Ja die bekentenis was een grapje 8P
Het is een ernstige zaak, daarover maak je geen grapjes en al helemaal niet als je er als nog voor opgepakt kan worden :X
 


juist,, ik vond het ook wel vet,, om daarom in één x te zeggen dat ie zichzelf nietin de hand heeft blablabla is echt onzin.. dan hebben niet veel mensen zich meer in de hand in deze wereld.
 
Het wijn incident vind ik een zeer sneue actie. Joran plaatst zichzelf in zo'n situatie en wordt kwaad op iedereen. Hij moet kwaad op zichzelf zijn.
 
feit:
Wanneer mensen onder druk worden gezet kunnen ze de stomste verhalen vertellen (ongeloofwaardig overkomen) of bekennen terwijl ze helemaal nix gedaan hebben..

Zou het gruwelijk vinden wanneer Joran het gewoon helemaal niet gedaan heeft, en Peter er naast zit.

Maar de nabestaande hebben het recht om te weten wat er met hun dierbare gebeurd is. En als Joran het heeft gedaan, zou hij ook mans genoeg moeten zijn om voor zijn fouten uit te komen!

Gewoon bekennen en 4 jaar zitten ..
 
Denk dat het wel langer is dat 4 jaar hoor. Maar op het nieuws hoorde ik amerikanen al zeggen dat hij de doodstraf moet krijgen

Mja dan praten we ook wel over het domste volk wat er rondhuppeld natuurlijk.
 
Denk dat het wel langer is dat 4 jaar hoor. Maar op het nieuws hoorde ik amerikanen al zeggen dat hij de doodstraf moet krijgen

Mja dan praten we ook wel over het domste volk wat er rondhuppeld natuurlijk.
gek he dat mensen een moordenaar dood willen? |(

en die joran heeft al zovaak gelogen en hij schijnt ook ziek in zijn kop te zijn. veel dingen wijzen gewoon naar hem dus het lijkt me duidelijk wie de dader is.

en dat wijn incident is ook triest. peter de vries doet tenminste zijn werk goed en doet er alles aan om achter de waarheid te komen, zo heeft hij al meerdere zaken opgelost waar de politie steken liet vallen.