This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Idd dat MOET wel.

Op vakantie, je gaat met een meisje naar het strand. Je vind er blijkbaar wel leuk. Ze raakt bewusteloos. Uhh?, ze doet niks meer, uhh, nou die dump ik maar in de zee dan.

Zelfs een seriemoordenaar zou dat nog niet doen...

Dus je hebt volgens jou; normale mensen--> moordenaars --> serie moordenaars --> Joran v/d S. ??

Is ook weer wat overdreven. Zn verhaal van het lotselinge overlijden kan best waar zijn, maar ws door zijn fout, en dat wilde hij verbergen
 
Jah, en hij zei ook toen er werd gevraagd of hij zker wist of ze dood was.
Antwoorde hij, ja, ze deed niks meer. Ik had gekeken, en die andere gast had er overheen gebogen en gekeken. Neej daar schiet je veel me op.

Het is allemaal zo vaag, die gast liegt alles aan elkaar.

En die schoenen, waarom heeft hij die weg gegooit. Zijn ze al in die riolen eigenlijk wezen zoeken.

En dat lijk, hij zegt dat hij niet eens zover is uitgevaren om het lijk te dumpen. Het schijnt daar redelijk ondiep te zijn. Allemaal raadsels, hoop dat ie een keer tot de conclusie komt dat hij verkeerd bezig is magoed.
 
Dus je hebt volgens jou; normale mensen--> moordenaars --> serie moordenaars --> Joran v/d S. ??

Is ook weer wat overdreven. Zn verhaal van het lotselinge overlijden kan best waar zijn, maar ws door zijn fout, en dat wilde hij verbergen

Als je iemand zonder enige reden de zee in kiepert ben je imo nog erger dan wat dan ook ja... Er moet dus meer aan het handje zijn. Dat wil ik maar duidelijk maken
 
ik weet wel zeker dat hij ook iets met r dood te maken heeft. OF GHB of iets anders aan r gegeven heeft waardoor hij er betrokken bij is en er geen sectie plaats mocht vinden. Iemand zoals hij, die zo bewust is van juridisch onderzoek zou ook weten, dat als hij er niks mee te maken was, hij niks te vrezen had.
 
maarj et is een feit dat justitie nog geen poot heb om op te staan. er is geen lijk, een bekentenis dat tie iemand heb gebelt die et lijk heb kwijtgemaakt, die joran kenne ze bijna nergens voor pakke jonge
 
maarj et is een feit dat justitie nog geen poot heb om op te staan. er is geen lijk, een bekentenis dat tie iemand heb gebelt die et lijk heb kwijtgemaakt, die joran kenne ze bijna nergens voor pakke jonge

Nee jonge? vette shit homie swa!
 
En dan denk ik dat ik gebrekkig typ op zondag ochtend :L

Dat wijfie was al helemaal van de kaart en toen gaf hij haar die zooi met 75% alcohol.
In de USA mag je pas drinken op je 21ste dus ze zal wel niet echt wat gewend zijn geweest.
Misschien is ze wel bezweken aan de alcohol :X en heeft hij gedacht ik heb het haar gegeven dus moet ik van haar af.

Blijkt nu ook dat je met die telefoon bij het zwembad alleen kan bellen met een credit kaart en alleen naar de USA :X
 
nee maar justitie heeft alleen dat gesprek, waarin die geen misdaad bekent, alleen dat hij er mede verantwoordelijk voor is aan het verdwijnen van het lichaam. maar dat heeft hij niet gedumpt beweert hij dus is maar afwachten wat die daury ga bekennen, voorlopig zeg hij dat tie in nl zat toen het gebeurde, verder denk ik persoonlijk dat hij niet alles heb verteld, en die vader er meer van weet.

edit// speciaal voor jan willem heb ik nagedacht
 
telefoon die maar naar 1 land belt heb ik nog nooit van gehoord

Lijkt mij ook sterk, maar dat zeiden ze op de radio.
Het zou een telefoon zijn voor de Amerikanen om naar huis te bellen, aangezien je er ook een creditkaart voor nodig hebt.

Dat is al stukken beter krosje

Ik denk dat die Daury er helemaal niks mee te maken heeft, hij moest gewoon ff een naam noemen en die kwam op in zijn hoofd ofzo.
 
ja het lijkt me als die daury in nl zat, dat daar wel een ticket of andere bewijzen van zijn, lijkt me hoor maarj ik denk persoonlijk dat die vader er veel meer van afweet
 
Dat denk ik ook :X
Die moeder van Joran was toen het gebeurde in Nederland, misschien heeft die wel met zijn pa dat lichaam gedumpt, het zou me in iedergeval niks verbazen.
 
Persoonlijk denk ik dat de echte waarheid toch nooit boven water komt letterlijk

Nopes... Als dit niet al de waarheid is (ook dan) zal het waarschijnlijk toch nooit bewezen kunnen worden.. Zoals Joran zelf ook zegt, ze kunnen hem niets meer maken