This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Hmm, ik ben benieuwt wat er nu gaat gebeuren. Eerlijk gezegt had ik wel meer verwacht van dit programma. Wat we nu te horen hebben gekregen is weer een nieuwe leugen met maar een paar waarheden, denk ik.

Bovendien kan hij zich beroepen op het onder invloed zijn van drugs en nog tal van andere zaken om zich te verdedigen. Ik denk dat het nog heel lang gaat duren voordat Joran daadwerkelijk veroordeeld gaat worden, als dat uberhaubt wel gaat gebeuren
 
Beth Twitty en Nathalee Holloway

ow ow moeilijke gedoe altijd maak er gewoon 2x Holloway of Twitty van
 
Ik vind de hele reportage maar zwak eigenlijk. Die hele Joran verdraait heel de tijd praatjes in die auto, en het zou maar eens kunnen zijn dat die echt gelogen heeft tegen Patrick. Hij liegt over zoveel dingen, dat het ook zomaar kan zijn dattie die Patrick echt niet vertrouwde en maar wat zei. Ik ben het het verder met Joshua eens, denk niet dat alles ooit nog echt duidelijk wordt. Ik snap sowieso niet waarom je een bewusteloos meisje in zee gooit, je kan ook de ambulance bellen en verder zien wat er gebeurt. Daar wordt je m.i. niet aansprakelijk voor gesteld maar goed.

Om nog even een opmerking te maken over de show zelf: "weerzinwekkend". Vooral het laatste stuk met de moeder van Nathalee was totaal onnodig. Ik vond sowieso niet dat de moeder echt impressed was, iets wat je toch wel zou verwachten. Ook de montage van de muziek is zeer schandalig; we zitten hier niet naar een forrest gump film te kijken, maar naar echte mensen. Je gaat geen dramatische muziek afspelen als de moeder, (gemeend of niet) gaat zitten huilen.

De hele show was weer, zoals we van sbs wel mogen verwachten inmiddels, een zeer commerciele bedoeling die er overdreven dik op uit was om mensen thuis op de bank emotioneel te raken. Een sfeerverdikker zeg maar, maar goed, jammer dat dat er aan te pas moet komen in het overlijden van iemand.
 
Ik heb net uit mn werk nog wat uitzending kunnen meepikken...
Vond het allemaal prima.

Totdat haar moeder aan beurt kwam, het nep-telefoongesprek en lekker allemaal emoties bij haar oproepen. Dat was puur voor de kijkcijfers, misschien wel logisch al programmamakers, maar van mij hoefde het niet.

En die Joran, wat een dwaas! Het moet wel de waarheid zijn, als ie dit ook weer liegt dan mag hij 15 jaar TBS krijgen.
 
Ik snap sowieso niet waarom je een bewusteloos meisje in zee gooit, je kan ook de ambulance bellen en verder zien wat er gebeurt. Daar wordt je m.i. niet aansprakelijk voor gesteld maar goed.
.

Drugs lijkt mij?
Cocaine gebruikt, op zak oid.
Maar snap niet waarom hij dat niet verteld aan die Patrick, aangezien hij zich daarvoor niet hoeft te 'schamen' bij zo iemand.
 
Ik vond de reportage erg goed, hij laat gewoon alles zien.
En over die muziekjes, het blijft TV, keep it real.

Aan de andere kant moet je het van zijn kant bekijken als je ineens een dood meisje in je handen krijgt, wat doe je?!
De één zaql eerlijk de ambulance bellen en de ander doet het anders, je bent in shock en hij had gedronken..
Dit niet om het goed te keuren uiteraard.
Echt zonde van dat meisje.

Het blijft een apart verhaal met leugens, maar ik denk dat hij wel de waarheid heeft verteld tegen Patrick, ook de manier waarop enz.

We horen het wel, ik ben benieuwd naar de afloop.
 
Jammer dat het dan zo commercieel moet om een moord, uitzending is weer voor miljoenen verkocht aan amerika waar het morgen dus te zien is.

Schandalig....
 
Jammer dat het dan zo commercieel moet om een moord, uitzending is weer voor miljoenen verkocht aan amerika waar het morgen dus te zien is.

Schandalig....

ja die discussie is al eerder langs geweest en ik vind het dubieus.
met alle respecten voor de nabestaande en natalee zelf heeft peter R. hier ook aan zijn eigen carriere gedacht maar dit niet als hoofddoel genomen.
 



Ik zat al helemaal klaar om te smsen

Is joran schuldig ja of nee sms u antwoord na 6969 (bijv. joran ja):L omg