This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Xander

Registered Abuser
Aanstaande zondag half 10 op SBS6. Ik ben benieuwd welke stukken hij naar voren heeft gebracht.

Voor de niet leesfanaten een filmpje.
http://www.dumpert.nl/mediabase/40530/2f6b1ceb/holloway_zaak_opgelost.html

In het filmpje wordt genoemd dat de dader is opgepakt. Ik hoop dat Peter met onomstotelijk bewijs is gekomen dat tot een veroordeling van de dader leidt. Aan de manier waarop dit in de media wordt gebracht is toch wel te merken dat het niet gaat om persoonlijke interpretaties van Peter, maar dat hij en het OM echt iemand bij de kladden heeft.

http://www.peterrdevries.nl/

 
Last edited:
Ik las het ook net op GeenStijl, ik ben erg benieuwd

Heb veel interesse in de zaak, en ga dit ik ook zeker kijken...
 
Ik hoorde net dat het over 5 minuten uitgezonden wordt op sbs6, als soort van extra uitzending dus. Even kijken dus
 
Ga zeker meteen kijken als ik thuiskom van werk zondag. Ben ECHT benieuwd wie het nou heeft gedaan en wat er nou is gebeurd met N. Holloway.

Vind het zelf echt een te bizar verhaal.

Ben benieuwd hoe het gaat worden de uitzending
 
Ik kijk er nu naar. Hij geeft dus nog geen oplossing ofzo. Het is slechts een aankondiging voor zn uitzending van aankomende zondag.

Dus a.s. zondag om 21.30 een 2uur durende uitzending waarin Peter R de Vries met DE oplossing gaat komen...
 
Nou Peter stond net praktisch te janken voor de camera. Ik ben verwacht eigenlijk niet dat de details omtrend zijn uitzending tot zondag bewaard kunnen blijven.
 
K*nker de Vries, kwal 1e klas zeg. Gun hem de eventuele oplossing echt niet. Kan die gast echt niet uitstaan
 
ik ga zeker kijken
deze zaak heb ik al eerder op TV gezien en duidelijk is dat die Joran vd sloot gewoon dader is maar zichzelf eruit weet te praten keer op keer terwijl te verklaringen van de verdachte niet kloppen etc. ofc niks is bewezen maar ik vind het echt een raar mannetje en ik denk dat hij wel meer weet over de verwdijning/moord
ben benieuwd of dit echt de dader te pakken zal krijgen maar t klinkt wel interesant
 
Mediahype, wel tof dat hij het heeft opgelost naar eigen zeggen.
Zul je zien.. zondagavond speciaal een belspel voor deze zaak.

Stem op Joran en sms A naar blablabla 8P
 
Zal een interessante wending geven aan het hele verhaal.

Duidelijk is wel dat die Joran er iets mee te maken heeft.
 
ben erg benieuwd

heb zelf een half jaar stage gelopen op aruba en toen hoorde je ook allerlei verhalen..

- Nathalie zou in Colombia wonen omdat ze gigantisch gezeik had met haar moeder.
- Nathalie had ook de dag voordat ze verdween bijna haar hele bankrekening leeggehaald maar dat was niet in het nieuws gekomen. (dit heb ik zelf persoonlijk gehoord van een broer van 1 van de eerste advocaten van deepack)