PC gaming

Status
Not open for further replies.
Graag ff bericht als ie gelukt is :p

Ja, ik heb hem geinstalled... crack en alles werkt.

Alleen wanneer ik hem wil opstarten trekt mijn tv het niet denk ik.
Ik gebruik mijn tv (37''LG) als monitor, en zodra ik wolfenstein probeer te runnen gaat m'n tv op zwart (geen signaal)

Dat had ik eerst ook met Call of duty, maar als ik die opende met een resolutie van 640*480 dan pakte ie hem gewoon.
Wolfenstein niet dus, nu weet ik ff niet hoe ik beeld krijg :p (geluid en alles werkt wel gewoon)

Iemand ideeën misschien ?
 
Misschien is die tv er gewoon niet geschikt voor?
Vid kaart wel?

Ben hem overigens nu ook ff aan 't installeren, ff kijken of t wat is..
 
heeft iemand nou een goede uitleg over dat gedoe dat er geen server komt voor mw2?
snap er de ballen van
ik speel het zowiezo wel op ps3 :p maar me zwager wilt het op pc spelen
 
De PC's krijgen een systeem zoals de Consoles.
Dus: Je kiest een gamemode en word dan met je party in een game gegooid.

Je kunt dus niet zelf kiezen welke map etc. Het is volgens mij grotendeels om piracy tegen te gaan. Op deze manier kan men niet zelf prive servertjes opzetten etc.
 
Ik dacht dat iemand dan de host is ? Geen algemene server's - zoals GTAIV - waar mensen op zitten. Als iemand de host is , dan kan die het spel afblazen op elk moment. Dus als die verliest , kapt 'ie bijv. met het spel , dan is het echt over en uit zeg maar.
 
Misschien is die tv er gewoon niet geschikt voor?
Vid kaart wel?

Ben hem overigens nu ook ff aan 't installeren, ff kijken of t wat is..

Vid kaart is prima, tv trekt andere 2008/2009 games ook prima.... dus ikke niet schanpp!




Net trouwens maar eens Soldier of Fourtune 3 gespeeld :p wat een slap aftreksel van SoF2 zeg! Echt geen ruk aan!
 
Vid kaart is prima, tv trekt andere 2008/2009 games ook prima.... dus ikke niet schanpp!




Net trouwens maar eens Soldier of Fourtune 3 gespeeld :p wat een slap aftreksel van SoF2 zeg! Echt geen ruk aan!

Sof 2 till DA BONE, multiplayer natuurlijk he :)
 
Ik dacht dat iemand dan de host is ? Geen algemene server's - zoals GTAIV - waar mensen op zitten. Als iemand de host is , dan kan die het spel afblazen op elk moment. Dus als die verliest , kapt 'ie bijv. met het spel , dan is het echt over en uit zeg maar.

Net als met dat zombie op de ps3 (heb ik het gespeeld dan).
Host nokt er mee en gelijk hele spel weg, foaaking irritant.

Weet niet of er ik zelf zo blij mee ben, maarja.
Ik zal hem uiteindelijk wel ff proberah..
 
*Kick*
Nu weer ff Americas Army 3 gespeeld, is nog beta dus veel bugs helaas.
Ook The Saboteur gedownload, beetje gta/ass. creed/hitman achtig.

Alleen soms nog best moeilijk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top