Het "gaming gear" topic

ik heb standaard dell shit, werkt goed genoeg:)

was laatst wel van plan een nieuwe muis te kopen omdat deze nogal maf deed. dat bleek uiteindelijk de schuld van de muismat te zijn, er zaten putjes in waardoor het lasertje van de muis soms wat dieper moest8P
 
sjoerdmetgeleletters said:
Icemat schijnt id erg goed te zijn, helaas hadden ze die niet toen ik die pc135 kocht.. Ik had hiervoor de pc150, die was ook erg chill, alleen jammer dat ik het snoer compleet kapot trok toen die achter mn stoel bleef hangen :X

Het is ook goed :p
Ik loop stage bij de importeur van Icemat en Steelseries.nl
SteelSound 5H v2 is ook wel nice :)
 
Muis: MX518
Muismat: Merkloos ding
Hadset: iets van logitech

Verder hebk nog een 19 " tft scherm van samsung met responstijd van 2ms super om mee te gamen.
 
vriden_hand.png


wrist2.gif


duopad.jpg


Weet niet precies wat de bedoeling ervan is, dat je beter gaat gamen of tegen RSI :X
 
[IR]http://www.steelseries.nl/steelseries/producten/steelgear/gamingglove/img/129-138.jpg[/IR]

Steel gaming glove - Volledige ondersteuning voor de pols. De Steel gaming glove ondersteunt de pols, en op hetzelfde moment glijd de hand beter over de muismat omdat er geen wrijving is. Klittenband zorgt ervoor dat de handschoen goed blijft zitten en de stof zorgt ervoor dat de hand kan "ademen" en voorkomt daarom dat er zweet op de muismat komt. Pijnlijke polsen komen daarom niet meer voor met deze handschoen. Als bonus, de handschoen geeft ook betere grip op de muis

Beide dus :)
 
sjoerdmetgeleletters said:
Mwa kweetniet, tis gemaakt door een "professionele gamer" (spawn van het spel counterstrike)

dan ligt je arm recht aan je hand zeg maar, niet dat je hand dan iets omhoog ligt, je hebt toch ook van die muismatjes met van die bobbels voor je pols.
krijg je niet zon last van je pols als je veel acvhter pc werkt
 
Muis : Logitech MX 1000
tobo: Logitech pro
mousepad: hema ding :p

Headset: Creative HS 600
Speaker: Logitech Z5400
Geluidkrt: Creative X-fi Elite Pro

utliem om mee te gamen :)
 
Remco. said:
Ik gebruik echt shizzle uit de oertijd dat wil je niet weten.

Vind het nogsteeds het fijnst!

'Me broertje had laatst zo;n laser muis van Logitech gekocht van 80€ oid, nou wat een pokke ding, leuk en aardig dat het enorm snel reageerd, maar dat is echt zo verneukt.

Geef mij maar oude zooi. :W


gevoeligheid van een muis is iets waar je vet snel aan went hoor, ik heb nu een ouwe optisch bedrade muis in gebruik omdat ik te lui ben om nieuwe batterijen voor me andere muis te halen.. maar de overstap is altijd 10 minuten wennen en dan merk je er niks meer van...
voordeel van meer gevoelige muizen is dat je niet je halve bureau over raced met je muis :p
 
Laurens. said:
gevoeligheid van een muis is iets waar je vet snel aan went hoor, ik heb nu een ouwe optisch bedrade muis in gebruik omdat ik te lui ben om nieuwe batterijen voor me andere muis te halen.. maar de overstap is altijd 10 minuten wennen en dan merk je er niks meer van...
voordeel van meer gevoelige muizen is dat je niet je halve bureau over raced met je muis :p
Ik zweer het je, ik raak NIKS in CS zonder mn MX500 :) Sens kan ik inderdaad snel aan wennen, anders pas ik het wel even aan :)
 
ben een tijd verslaafd geweest aan Tactical Ops. lekker oldschool, rennen en schieten tegelijk owned :p. Daarbij gebruikte ik gewoon mijn standaard HP toetsen bord en een 'laser' muis van de gamma grabbelbak, heerlijk!

toen muis kapot was een Trust gehaald, en daarna nog meer. Daarna was ik me toch een partij slecht, hebben jullie dat ook?
 
Id, kheb slechte ervaring met trust..

Nadat ik mn headset perongeluk had gesloopt heb ik het een tijdje moeten doen met een trust microfoon, schijnt dus dat je daar een vet vaag gedempt geluid mee krijgt als je praat.
 
Ik heb een USB headset van Trust die het gewoon goed doet.. geen problemen mee. Gamen doe ik er natuurlijk niet mee als ik een Icemat heb liggen :)

Kom er trouwens net achter dat ik ook nog een Steelpad 5H heb liggen 8P
 
@Titera:
Is de G25 al uit en leverbaar in NL dan of heb je hem uit het buitenland?
AFAIK pas eind van de maand leverbaar.
 
Laurens. said:
gevoeligheid van een muis is iets waar je vet snel aan went hoor, ik heb nu een ouwe optisch bedrade muis in gebruik omdat ik te lui ben om nieuwe batterijen voor me andere muis te halen.. maar de overstap is altijd 10 minuten wennen en dan merk je er niks meer van...
voordeel van meer gevoelige muizen is dat je niet je halve bureau over raced met je muis :p

Het kostte mij wel een dagje wennen hoor op counterstrike. En ik ging van optisch naar optisch. Alleen van de allergoedkoopste logitech naar mijn MX518 op hoogste resolutie, of hoe heet dat dpi toch?

Maar nu is het echt relaxt, echt veeeel headshot en een reflext van een jedi.
 
Back
Top