Het "gaming gear" topic

Shuhad

Dont hassel the hoff
Ik ben erg benieuw waar jullie zoal mee gamen, duss..

Wat voor muis, mousepad, en wat voor headset heb je?
Misschien heb je nog zelfs wat extra's om makkelijker mee te gamen.

Post ze!

2hgvcp1.jpg


Ik heb een Logitech mx510, echt een super muis met super veel opties.
Drnaast zie je een Sennheiser pc 135
En als mousepad heb ik een Corepad Magna, tis een glazen plaat met speciale gladde laag (een aanrader!!)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik gebruik een Apple toetsenbord, Logitech MX500 muis, en had altijd een FATpad, helaas is die met de verhuizing kwijt geraakt :( maar er zal zeker een nieuwe voor terugkomen, en ik gebruikte altijd de Sennheiser PC155 headset :)
 
Ik gebruik echt shizzle uit de oertijd dat wil je niet weten.

Vind het nogsteeds het fijnst!

'Me broertje had laatst zo;n laser muis van Logitech gekocht van 80€ oid, nou wat een pokke ding, leuk en aardig dat het enorm snel reageerd, maar dat is echt zo verneukt.

Geef mij maar oude zooi. :W
 
Ik game niet zoveel, en als ik game is het een racespel. Daarom staat hier een Logitech MOMO ForceFeedback ding. Had eerst een gewone Logitech FF geval (zwart/rood) maar de pedaalsensor begaf het, dus nu deze :)
 
Muizen:
Microsoft Intellmouse Explorer 4.0
Logitech G5

Toetsenborden:
Logitech Ultra-X
Logitech G-15

Headsets:
Icemat Syberia
Plantronics Audio .90

Muismatten
Icemat (oldskool doorzichtig 8P)
Q-Pad
 
Ik heb deze
B0000DC643.01.LZZZZZZZ.jpg


deze
Logitech_Driving_Force_Pro_usb_volan.jpg


+ tobo en muis (logitech nogwat, ligt lekker in de hand iig)
+ 7.1 setje

Ik had ook een track-ir 3 maar die heb ik net verkocht.

401-10014_l.png


Ik weet alleen niet waar ik tijd kan kopen, heb echt geen tijd meer om te gamen
 
Ik heb een MX518, en geen muismat, houten bureau ownt inderdaad. En zo'n hoer achtig toetsenbord van dell dat takke herrie maakt.
 
Icemat schijnt id erg goed te zijn, helaas hadden ze die niet toen ik die pc135 kocht.. Ik had hiervoor de pc150, die was ook erg chill, alleen jammer dat ik het snoer compleet kapot trok toen die achter mn stoel bleef hangen :X
 
Een gamepad :) het vervangt de WASDQEZXC alt, ctrl, space en shift toetsen (en meer) dus links de gamepad, rechts de muis :W
 
Muis en toetsenbord horen bij elkaar. Is zo'n Logitech MX Desktop set, werkt heel fijn heb het al 3 jaar. Muismat is van Mycom :p
 
Marcelinho said:
die heb me neefje ook tis wel simpel zo :) alleen de scroll niet :(
edit: wats een track ir 3?

klik eens op de link :)
het is een infrarood lampje/camera die de beweging van een reflector ziet. Als je die op een pet plakt, of op je voorhoofd ziet hij de bewegingen van je hoofd. In spellen die het ondersteunen kan je dan om je heen kijken door je hoofd te bewegen. Is even wennen in het begin, maar wel erg gaaf om echt door je spiegels te kunnen kijken :W
 
Back
Top