PC Gaming #2

Mafia 2 al bijna weer uitgespeeld, echt wel een vette game, jammer dat ik er al zo snel weer doorheen ben gegaan :(

Had mafia 2 zaterdag al uitgespeeld, uurtje of 10-11 en ik was klaar :D. Game is zeer vet imo, snap een hoop commentaar op internet ook niet helemaal. Het is geen GTA, maar gewoon een action adventure met een zeer vet verhaal.

Heel fijn spelletje, vind alleen het free roam gedeelte te laag.
Of komt dat omdat ik te veel GTA gewend ben.

Het is gewoon geen GTA. Al is het ontbreken van freeride wel een gemis imo.
 
Fuckin kort zeg, was er echt zo doorheen.

Het mag dan geen GTA zijn maar het voelde direct wel zo aan. De besturing, verschillende toeters en bellen, kreeg direct een dejavu. Direct uit GTA geplukt. :p
 
Had mafia 2 zaterdag al uitgespeeld, uurtje of 10-11 en ik was klaar :D. Game is zeer vet imo, snap een hoop commentaar op internet ook niet helemaal. Het is geen GTA, maar gewoon een action adventure met een zeer vet verhaal.



Het is gewoon geen GTA. Al is het ontbreken van freeride wel een gemis imo.



Ook uitgespeeld, vette game alleen te jammer van de te korte speeltijd.
 
Had hem ook al binnen een paar uur uitgespeeld.

Zeer vet spel, maar idd, zoals gezegd, is de speelduur van slechts 15 Chapters echt heel kort.

Komt nog wel een vervolg op denk ik, zat namelijk niet echt een eind aan.
 
Schop

Er zijn de laatste paar dagen weer aardig wat pc games uitgekomen, zoals dead rising 2 en F1 2010. Speelt iemand er nog wat van op de pc?.

F1 2010 is grafisch echt prachtig, maar valt tegen qua realisme. Je moet de game echt niet zien als simulator want dan valt hij zwaar tegen. Vermakelijk is hij echter wel :).
 
Starcraft 2 installeren! Lang gewacht, kan ik zometeen spelen :D

Heb het sinds gisteren uitgespeeld, binnen 2 weken ofzo. Heb echter niet de legale versie, wel jammer dat je dan ook niet veel meer kan dan de campaign, maar vind 60€ toch iets teveel. Het ging me het meeste toch om de campaing :+
Nu afwachten tot de expansion :+
 
Back
Top