This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

PayPal

R3-Parts

R³-parts
Hallo mede forum members,

ik heb een paypal acount al weer een tijdje nooit problemen maar nu in eens vraagt hij om een credit card betaling/of dat ik die wil toevoegen... bij een site waar ik al 30 keer wat heb gekocht.. zonder dit geneuzel..

weet iemand hoe ik dit probleem oplos.

Mvg Robin
 
Je moet een email naar de verkoper sturen iig,die heeft het aangezet.
Dat heeft niks met paypal te maken,maar met ebay.
 
KICK

ik heb een probleem met paypal en even gezocht op oudere paypal topics dus bij deze dat ik deze even gebruik voor mijn vraag:

Ik moest afgelopen week 133 dollar aan Ufanta betalen. Ik wist niet dat ik deze account aan mijn rekening kon koppelen zodat dit bedrag van mijn bankrekening werd afgetrokken. Ik heb dus geld overgemaakt naar mijn paypal account, voor de zekerheid had ik iets extra overgemaakt. Ik heb toen 95€ overgemaakt wat volgens paypal VORIGE WEEK goed was voor zo'n 140$. Nu staat het geld er 8 dagen later EINDELIJK op. Wat blijk nu, de koers is gezakt. Mijn 95€ is nog maar 130 dollar waard, ik kom dus 3 dollar te weinig. Nu heb ik dus geen zin om wéér 8 dagen te wachten. Hoe zit het met de koers op paypal. Kan ik een dag wachten in de hoop dat de koers iets veranderd en mijn 95€ dus wel 133$ waard is? OF als ik dus betaal (en dus 3 dollar tekort kom) wordt dan enkel dit tekort dan alsnog afgeschreven van mijn rabobank rekening (dus 2 euro oid)?
 
Alleen het tekort gaat van je rekening, eerst word je paypal account balance gebruikt. Dus gewoon betalen en dan word er een klein beetje van je rekening geboekt.
 
Alleen het tekort gaat van je rekening, eerst word je paypal account balance gebruikt. Dus gewoon betalen en dan word er een klein beetje van je rekening geboekt.

Ik heb gister een account aangemaakt en je kan gewoon meteen via je bank rekening, via paypal betalen. Dus vanaf je eigen rekening betalen met als 'tussenpersoon' paypal zodat de ander jouw rek. nummer niet kan zien en jij je bankzaken beter op orde kan houden.
Via een Credit Card kan je dacht ik wel binnen 1 dag betalen.. maarja die moet je wel hebben.
 
Maar dan moet wel je rekening aan je account koppelen, is dat nu zo?

Ik heb wel m'n rekening geactiveerd. Paypal had 2 kleine bedragen op m'n rekening gestort welke ik moest invoeren in m'n paypal account. Is hij nu gekoppeld? Of moet ik hiervoor nog een andere handeling verrichten?
 

Je bedoelt dat een ander jouw bankzaken beter op orde kan houden?

Dat gekoppel is eigenlijk drama, je hebt geen poot om op te staan als je rekening wordt leeggepukt.
 
'Vroeger' duurde 't best lang voordat dat geld dan daadwerkelijk overgemaakt was, maar laatst betaalde ik per ongeluk wat via bankrekening ipv visa en 't was direct afgeschreven.
Dat is wel een stuk beter, heb ik dat gedoe ook niet meer met m'n pa.
 
Hoe kan je precies je bankrekening koppelen aan je paypal account?

Heb een tijd al eens gezocht, maar vond alleen iets over betalen naar je paypal.
 
Hoe kan je precies je bankrekening koppelen aan je paypal account?

Heb een tijd al eens gezocht, maar vond alleen iets over betalen naar je paypal.

Niet betalen náár je PP maar via je bankrek en PP -> ontvanger..
Bij mij moest ik dat doen? Toen ik gister mijn account aanmaakte.
Eerder hoefde dit echter dus nog niet?
 
Nu snap ik nog steeds niet waar je het over hebt.

Sorry ik heb ook pas sinds gister een account?+pippi+
Maar ik kan het wel uitleggen.
Stel ik heb een ei geschild en die wil jij kopen. Nu betaal jij niet met het geld dat jij al van je bankrekening op je Paypal hebt gestort. Maaar je betaalt via Paypal rechtstreeks vanaf je bankrekening.
ZE zijn gewoon aan elkaar gekoppelt..
Dus Paypal haalt het dan gewoon van je rekening af zonder ook maar naar je banksite te gaan denkss.
 

ja dat is dus net wat ik wél snap, ik vroeg gewoon HOE je dat doet. Moet je een bepaalde code ingeven bij betaling?