Drag-Racing*NL said:mij lijkt dat je niet in je subframe moet gaan lassen of zagen of wat dan ook.
informeer gewoon goed in de winkel waar je je uitlaat koopt of het zal passen of niet , je SUBFRAME IS AL ZO DUN
ik zou er zo geen echte raad mee weten
dani said:aangezien iedereen alle speed, team, team-speed enzz aanduidingen door elkaar gebruikt wil ik even weten wat voor cilinder dit is.
Is dit een cilinder waar een 85mm as voor nodig is?
Zo niet dan klopt het dat het niet past omdat die cilinder 5 milimeter korter is aan de onderkant.
dani said:Afgelopen weekend heb ik op Spa tussen 24 mensen met orgineel subframe gereden met speed meuk. Dus snap niet dat jullie problemen hebben.
dan ligt het klaarblijkelijk toch aan de cilinder, aangezien een speed cilinder (7-poorter) een 5mm hogere onderkant heeft.Tremble said:dat kan best maar een evo met speed 2004 pijp past toch echt niet op mijn zipsp 98
dani said:dan ligt het klaarblijkelijk toch aan de cilinder, aangezien een speed cilinder (7-poorter) een 5mm hogere onderkant heeft.
praat niet zo dom als je er nix van snapt wil je....melf #50 said:dan kan alsnog de uitlaatpoort niet zomaar hoger staan ,anders zou je een heel andere timing krijgen en zal je ori ophanging van de uitlaat niet meer kloppen want dan staat dus de hele uitlaat 5mm verder naar voren
als het goed is zit de pistonpen gewoon hoger in de zuiger...
zo is het met 50cc iig wel anders zou ik ook niet kunnen rijden met 85 as met gewone mhr50
dani said:praat niet zo dom als je er nix van snapt wil je....
melf #50 said:als het goed is zit de pistonpen gewoon hoger in de zuiger...
zo is het met 50cc iig wel anders zou ik ook niet kunnen rijden met 85 as met gewone mhr50
dani said:Bij 70 is de zuiger het zelfde alleen de cilinder 5 mm hoger vanaf de onderkant.
Maar succes betwetertjes, bij mij past het.