This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Parijs!

Vo0

Well-Known Member
Maandag t/m donderdag in parijs geweest. Was echt suuuupervet, mooie gebouwen enzo etc etc mooie stad

Maar wat me meteen al opviel, dat er gigantisch veel motoren reden, van die 'travel' motoren tot race motoren. Echt super brute dingen reden er, elke hoek van de straat zag je er wel een. Ook heel veel vespa's
Jammer dat er weinig bruut opgevoerde scooters waren (std. "onbegrensd" waren ze eigenlijk). Heb een keer een ZX gezien, een keer een bidalot en paar keer andere onbekende. Maar heel weinig teruglopers helaas. Owja, de std. uitlaat van Aerox / Nitro is daar ook anders, hetzelfde als de Di-tech standaard uitlaat. Maakte helaas niet echt bruut geluid.
De eerst avond was ook wel vet was er zo'n vet brute motor die een wheelie ging trekken toen het ff rustig in de straat was. Van de wheelie bakte ie niet veel maar hij trok echt ziekelijk snel op
Naja gigantisch veel tweewielers in parijs dus, hebben andere dat ook meegemaakt enzow?

Klopt ja, is gewoon in heel veel metropolen zo. Anders is er geen doorkomen aan.

op de ring rond Parijs rijden ook erg veel motoren...
daar gaan automobilisten tenminsten ALTIJD netjes opzij zodat je er tussen kan... soms lijkt het net of er zo'n extra rijvak ontstaat..

ow ja.. remember dat filmpje van die gast op de ring met z'n motor?

Kben net terug van londen:

Eerste dag: KUT KUT KUT

Het eten was niet te vreten in ons gastgezin
KUt weer, ik was zeiknat van de regen
toen ik 's nachts eindelijk lag te slapen kwam die #$&^&$# zoon van hun onze kamer ingestormd, helemaal lamgezopen (want hij moest zich de volgende ochtend melden bij het leger ofzo)

De laatste 3 dagen waren :W

Super lekker weer 25 graden ofzo
Lekker eten : de "all you can eat and drink" van de pizza hut en de plaatselijke mexicaan was zeer heerschend

De gebouwen waren ook wel leuk maar ik vind Parijs mooier, al heb je wel heeeeeel veel leuke winkels in Londen. Maar die metro's in Londen zijn ook wel lache.

Het chicka gehalte lag redelijk hoog: ik hoorde van iedereen dat ze lelijk waren maar dat viel naar me eigen zeggen wel mee

We zijn 4 keer "ondervraagt" door de plaatselijke jeugd of we drugs bij ons hadden

OP de terugweg op de HSS Stena Line boot was het ook wel cool, we stonden de hele avond bij een of andere relaxte gast die een beetje achter de gokkasten aan het spelen was, hij had geld zat zei ie maar zo hield ie zich bezig op de boot. Hij had aan het eind van de avond 450 euro winst, dus je mag 3 keer raden op wie ze kosten wij gisteravond gedronken hebben

Greetz Jeroen

ik zit nu nog in praag, van maandag tot en met vandaag om 7 uur vertrekken we naar nederland :'(

zijn veel nederlanders hier niet meer normaal, ook nog 2 bussen uit JUBBEGA gezien

mja lopen ook heel wat chicks rond maar volgens mij zijn dat allemaal toeristen want die tjechen die stinken maar.
Het was wel een relaxed weekje maar veel te kort.

ik ben toendertijd ik afstudeerde (2/3 jaar geleden ofzo) ook in parijs geweest...

superkick, op stap enzo, en veeeeel 2wielers, en veel snelle scooters enzo gezien (en optisch verbouwd enzo)