Kben net terug van londen:
Eerste dag: KUT KUT KUT
Het eten was niet te vreten in ons gastgezin
KUt weer, ik was zeiknat van de regen
toen ik 's nachts eindelijk lag te slapen kwam die #$&^&$# zoon van hun onze kamer ingestormd, helemaal lamgezopen (want hij moest zich de volgende ochtend melden bij het leger ofzo)
De laatste 3 dagen waren :W
Super lekker weer 25 graden ofzo
Lekker eten : de "all you can eat and drink" van de pizza hut en de plaatselijke mexicaan was zeer heerschend
De gebouwen waren ook wel leuk maar ik vind Parijs mooier, al heb je wel heeeeeel veel leuke winkels in Londen. Maar die metro's in Londen zijn ook wel lache.
Het chicka gehalte lag redelijk hoog: ik hoorde van iedereen dat ze lelijk waren maar dat viel naar me eigen zeggen wel mee
We zijn 4 keer "ondervraagt" door de plaatselijke jeugd of we drugs bij ons hadden
OP de terugweg op de HSS Stena Line boot was het ook wel cool, we stonden de hele avond bij een of andere relaxte gast die een beetje achter de gokkasten aan het spelen was, hij had geld zat zei ie maar zo hield ie zich bezig op de boot. Hij had aan het eind van de avond 450 euro winst, dus je mag 3 keer raden op wie ze kosten wij gisteravond gedronken hebben
Greetz Jeroen