This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Parijs 2001...

Razma

Well-Known Member
Ik lag btw nog lekker te slapen toen jullie aankwamen..
wel handig dat Hebo alu voor ICE nu alvast getjoend is om 5u45 in de ochtend (Thnx @ Lennaert..)

Hoop regen onderweg, maar is nog flink droog en warm geworden...

Stunt show met scooter was vet, tweede race was ook cool en runner cup was saai (buiten de eerste twee en de burnoutjes achteraf)... Wel balen dat voorvering afgebroken is bij Alfons Van Midden op eerste race...
Gé was ook cool en heeft een Fransman best razend gekregen door hem eruit te remmen zodat ie buitenom wilde en niet kon :#

Spijtig wel dat er verder wat minder te doen was dan vorig jaar en dat je moest betalen voor een ritje met de nwe SpeedFight WRC...

Razma het was gewoon kewl..

Hoeksche waard was weer erg aanwezig (op syb na dan ) ook VDM en chezzmo waren van de partij en Lenno en ik...
Kewle scooters gezien en kewle acties 2de manche was zeer gaaf... Die gast op zijn bw's (stuntvent) was echt wel bruut vooral zijn rollin stoppies...

Ik vond het wel geslaagde dag en BEDANKT Razma voor het organiseren...

np.. volgend jaar weer.. en jopelijk komen ze dan ook in Kortrijk opdagen.. de aarzen.. maar ja.. 't was fun 8)

waar ik wel enigzins pissed over ben is dat ik de hele veranda deze ochtend kon schoonmaken..

ik vind het niet erg als iemand iets laat vallen.. maar kuis het dan ook volledig op en niet zo even sponsje erover.. ik heb het zelf gisteren nog redelijk kunnen cleanen, maar vanochtend zag ik pas dat er ook glas tss lag enzo... achteraf niet echt leuk en zeker niet nu ik besef dat m'n kat er ook heeft rondgelopen en gelukkig geen glas in haar pootjes heeft, het opgegeten of er mee gespeeld...

HET was GEWELDIGGG !!!! Razma, harstikke bedankt volgend jaar weer ??? De mensen die niet mee waren, hebben heel wat gemist Ik begin vanmiddag met het uploaden van de foto's (rond de 150 stuks) Ik denk dat ze er morgenavond grotendeels wel opstaan.

Greetzzz
Remie

het was OPPERBRUUT gewoon !!!!!!!

minpunten waren het (wel vele ) bier dat niet koud was

en een brakke toets maken vandaag het EERSTE uur @ school.... :|

mensen die niet meegingen zijn droeloes, tenzij je een goed excuus heb

eerste pic van parijs gisteren.. stunt show...
(gelieve foto's niet over te nemen... of even te mailen als je wil..
thnx...)