papieren kwijt

jeroen#28#

Well-Known Member
Ik ben alle delen van me papieren kwijt. Ben wezen kijken op de RDW site. Als ik vervangende papieren wil aanvragen, blijkt dat dit alleen voor auto's kan... Er stond wel dat ik naar 1 van de 3 grotere postkantoren kan gaan voor een aanvraag... (beedje ver vanuit Almelo...)

Mijn vraag is, moet ik daar dan per see heen volgens de wet?? Kunnen ze die troep niet opsturen? Misschien dat iemand dit eerder heeft meegemaakt...

b.v.d.
 
Advertisement - register to remove this

hier in belgie ga je gewoon naar de politie en die geven je meteen voorlopige papieren die 30 dagen geldig zijn.

Ondertussen moet je d'Ieteren (scooter invoerder belgie) contacteren om nieuwe papieren aan te vragen die je dan opgestuurt krijgt en kost rond de 50 euro.

Weet niet of je hier wat mee bent.
 
He Jeroen,

Je moet op het postkantoor een formulier "vermissing kentekenbewijs" kopen (ong. 50,- ????)
Dat moet je invullen en daarmee naar een politieburo gaan om de aangifte van vermissing officieel te maken. Daar krijg je een stempel erop.
Dan opsturen naar Rijksdienst voor het Wegverkeer en dan krijg je na een tijdje een vervangend kentekenbewijs thuisgestuurd (met een duplicaatcode 1 erop)
Je moet dan ook nog een andere nummerplaat bij een automaterialenzaak voor je scoot laten maken waar ook die 1 op komt.
 
Back
Top